Інші праці КФЕБ
Permanent URI for this collection
RU: Другие труды
EN: Other Works
EN: Other Works
Browse
Browsing Інші праці КФЕБ by Issue Date
Now showing 1 - 20 of 32
Results Per Page
Sort Options
Item Фінанси(Вид-во Маковецький Ю. В., 2014) Півняк, Юлія Володимирівна; Каламбет, Світлана Валеріївна; Іванов, Сергій ВолодимировичUK: Сучасний стан розвитку української держави потребує оцінювання і осмислення перспектив розвитку усіх сфер фінансової системи. А це потребує професійно підготовленої та всебічно освіченої людини. Успішне прямування України до найбільш розвинутих країн світу неможливе без підвищення рівня освіти її громадян, починаючи від початкової освіти і закінчуючи вищою.Item Институциональное проектирование образовательного пространства личности(ООО «Колор-принт», Мелитополь, 2015) Ткач, Анатолий Арсентьевич; Гжегож, ОсташRU: В монографии обоснованы институциональные подходы к формированию образовательного пространства личности, психологические основы его становления и функционирования. Исследовано непрерывное образование как ведущую характеристику образовательного пространства. Детально описаны психологические аспекты формального, неформальнoго и информального образования. Предложен инструментарий диагностики жизненного пространства личности. Монография адресуется преподавателям, студентам и всем, кто интересуется институциональным подходом к психолого-педагогическим детерминантам развития современного образовательного пространства личности.Item Проектування освітнього простору особистості(Мелітопольський інститут державного та муніципального управління “Класичного приватного університету”, Мелітополь, 2015) Ткач, Тамара ВолодимирівнаUK: У пропонованому навчальному посібнику обґрунтовано роль освітнього простору в життєдіяльності особистості, психологічні засади його формотворення і функціонування. Досліджено неперервну освіту як визначальну властивість освітнього простору. В організаційній структурі освітнього простору детально описано психологічні аспекти формальної, неформально та інформальної освіти. Запропонований діагностичний інструментарій діагностики життєвого простору особистості. Посібник адресований викладачам, студентам і всім, кого цікавлять психолого-педагогічні детермінанти розвитку сучасного освітнього простору особистості.Item Розвиток системи управління фінансово-економічною безпекою залізничної корпорації в умовах глобалізації(Thorpe-Bowker, Melbourne, Australia, 2015) Головкова, Людмила Степанівна; Рекун, Іван ІвановичUK: Головна внутрішня проблема розвитку підприємств, корпорацій в Україні та їх низький рівень безпеки полягає в інституційній невідповідності сучасним вимогам глобалізації, відсутністю дієвої системи економічної безпеки та гострому дефіциті фінансових ресурсів на тлі кредитно-фінансової, політичної, економічної кризи в країні, а також тотальної корупції й не відповідності державного регулювання процесам євроінтеграції. Наслідки рецесійних, корупційних процесів, низький рівень фінансово-економічної безпеки призвели до глибокого економічного падіння окремих підприємств й особливо державних корпорацій (наприклад, НАК «Нафтогаз Україна, ДП «Антонов», УДППЗ «Укрпошта», ПАТ ДАК «Автодор», ПАТ «Укрзалізниця» та ін.). Також має місце значне зниження обсягів виробництва в промисловості, невідповідність продукції міжнародним стандартам; інституційна невідповідність об’єктів промисловості та низька конкурентоспроможність товарів, висока енергомісткість та собівартість продукції. Недосконалість нормативно-законодавчого поля також є однією з головних проблем взаємодії промислових корпорацій зі світовим ринком.Item Трансформація системи економічної безпеки підприємств залізничного транспорту(ООО "Колор-принт", Мелітополь, 2015) Рекун, Іван ІвановичUK: У монографії узагальнено результати дослідження трансформації системи економічної безпеки підприємств залізничного транспорту в умовах реформування. Досліджено інституціональний дискурс перетворень в економіці, які впливають на процес підвищення рівня економічної безпеки підприємств залізничного транспорту. Особливу увагу приділено оцінюванню стану економічної безпеки за допомогою аналізу й розробки основних її елементів: суб’єктів, об’єктів, інституціонального середовища. Запропоновано нові підходи до змісту економічної безпеки, інтегральні моделі її трансформації шляхом реструктуризації управління підприємствами залізничного транспорту. Рекомендовано для науковців, викладачів, аспірантів, студентів, спеціалістів реального сектору залізничного транспорту.Item Методологічні засади розвитку системи економічної безпеки підприємств залізничного транспорту (дисертація)(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, 2016) Рекун, Іван ІвановичUKR: Дисертація присвячена дослідженню та узагальненню методологічних засад розвитку економічної безпеки підприємств залізничного транспорту в умовах реформування. Досліджено методологічний дискурс перетворень в економіці, їх вплив на підвищення рівня економічної безпеки підприємств залізничного транспорту. З позицій інституціональної економіки сформульовано парадигму економічної безпеки як дослідницької програми, оболонкою якої є базові інститути економічної влади та господарської діяльності підприємств. Досліджені теоретичні засади економічної безпеки підприємств, що дали змогу обґрунтувати нові підходи до поняття «економічна безпека», його тлумачення як явища та процесу, місця в сучасній економічній науці, що породжене сучасним станом і характером ризиків в економічній життєдіяльності підприємств. Розкрито нові підходи до методології та визначення основних напрямів оцінювання економічного стану підприємств залізничного транспорту, для якого характерні погіршення матеріально-технічної бази, різке збільшення витрат на енергоресурси в собівартості транспортної продукції, погіршення фінансових показників діяльності. Обґрунтовано авторську концепцію стратегічного управління системою економічної безпеки залізничного підприємства з урахуванням існуючих і потенційних загроз та ризиків, визначенням оперативних і майбутніх цілей діяльності системи економічної безпеки, формуванням стратегії та гнучкості планів відповідно до зміни внутрішнього та зовнішнього середовища підприємства. Показано, що в результаті реформування залізничної сфери України може змінитися конфігурація всередині регіональних зв’язків і, як наслідок, підвищитися політичний, економічний та культурний потенціал цілого ряду регіонів, таким чином, зміцнитися економічна стабільність і національна безпека України.Item Методологічні засади розвитку системи економічної безпеки підприємств залізничного транспорту(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, 2016) Рекун, Іван ІвановичUKR: Дисертація присвячена дослідженню та узагальненню методологічних засад розвитку економічної безпеки підприємств залізничного транспорту в умовах реформування. Досліджено методологічний дискурс перетворень в економіці, їх вплив на підвищення рівня економічної безпеки підприємств залізничного транспорту. З позицій інституціональної економіки сформульовано парадигму економічної безпеки як дослідницької програми, оболонкою якої є базові інститути економічної влади та господарської діяльності підприємств. Досліджені теоретичні засади економічної безпеки підприємств, що дали змогу обґрунтувати нові підходи до поняття «економічна безпека», його тлумачення як явища та процесу, місця в сучасній економічній науці, що породжене сучасним станом і характером ризиків в економічній життєдіяльності підприємств. Розкрито нові підходи до методології та визначення основних напрямів оцінювання економічного стану підприємств залізничного транспорту, для якого характерні погіршення матеріально-технічної бази, різке збільшення витрат на енергоресурси в собівартості транспортної продукції, погіршення фінансових показників діяльності. Обґрунтовано авторську концепцію стратегічного управління системою економічної безпеки залізничного підприємства з урахуванням існуючих і потенційних загроз та ризиків, визначенням оперативних і майбутніх цілей діяльності системи економічної безпеки, формуванням стратегії та гнучкості планів відповідно до зміни внутрішнього та зовнішнього середовища підприємства. Показано, що в результаті реформування залізничної сфери України може змінитися конфігурація всередині регіональних зв’язків і, як наслідок, підвищитися політичний, економічний та культурний потенціал цілого ряду регіонів, таким чином, зміцнитися економічна стабільність і національна безпека України.Item Інституціонально-еволюційні трансформації інтелектуального потенціалу в контексті системи суспільного відтворення(Steyr, Austria, 2018) Головкова, Людмила СтепанівнаUK: Трансформаційні процеси, що відбуваються в усіх без винятку сферах України, не могли не торкнутися системи суспільного відтворення. Інституціонально-еволюційні зрушення притаманні в першу чергу такій економічній складовій як інтелектуальний потенціал. Потенціал виникає в економічному просторі тільки тоді, коли в ньому з’являється відповідній інтелектуальний капітал. Нагромадження інтелектуального капіталу для досягнення стратегічної мети залежить від його складових, економічного простору, де його використання призведе до збільшення доданої вартості, еволюційних та революційних змін. Необхідність інституційного шляху розвитку економіки країни, використання науково-технічного й інтелектуального потенціалу України для відродження та виходу з кризи, вихід на міжнародні ринки за рахунок економічного розквіту регіонів є настільки очевидною, наскільки одночасно є складною проблемою.Item Інформаційно-вимірювальна система стенда випробувань гідравлічних передач тепловозів (патент 123652)(ДП «Український інститут промислової власності», Київ, 2018) Клюшник, Ігор Анатолійович; Боднар, Борис Євгенович; Очкасов, Олександр Борисович; Коренюк, Роман ОлександровичUKR: Інформаційно-вимірювальна система стенда випробувань гідравлічних передач тепловозів містить два безконтактні оптичні фотодатчики вимірювання частоти обертання, два датчики тиску масла, чотири датчики температури масла, два датчики струму, два датчики напруги, два мікроконтролера-перетворювача сигналу, контрольно-вимірювальний комп'ютер. Також містить додатковий безконтактний оптичний фотодатчик вимірювання частоти обертання турбінного вала першого гідротрансформатора, три формувачі, три індикатори, десять перетворювачів-індикаторів, дві схеми узгодження передачі виміряних значень сигналу з комп'ютером.Item Розвиток соціотехнічних систем діяльності в контексті поведінкової економіки: моделювання лідерського потенціалу(Sandomier, Republic of Poland, 2018) Шевяков, Олексій Володимирович; Головкова, Людмила СтепанівнаUK: Метою дослідження є обгрунтування завдань, теоретичних основ і методології психологічного супроводу таких систем діяльності, які підпадають під поняття «соціотехнічна система». Стаття побудована за логікою переходу від формулювань сутнісних положень психологічного супроводу (забезпечення) і пов'язаних з ними основних понять, до викладу теоретичних засад і, потім, - методологічних принципів моделювання. У статті стисло, в тому ступені, в якому це потрібно для обгрунтування методології психологічного забезпечення, викладено основні положення цієї концепції в її «усучасненому» вигляді.Item Стратегія розвитку конкурентоспроможності підприємства шляхом удосконалення логістичної системи(Запорізький національний університет, 2018) Пивоваров, Михайло ГригоровичUK: Монографія спрямована на розгляд проблемних питань інтеграції освіти, науки та бізнесу під дією впливу глобалізації, в умовах децентралізації влади та системної перебудови. Досліджуються можливості підвищення ефективності господарської діяльності, модернізації системи освіти, забезпечення фінансово-економічної безпеки розвитку. Висвітлюються основні завдання інтеграційного процесу щодо поєднання праці, капіталу, інформації, сфер впливу інтелектуального та фінансового капіталів.Item Psychological Providing Professional Competency of Metalwork Professionals in Ukraine and China(Institute of European Integration, Poland, 2018) Sheviakov, Oleksii ; Holovkova, Liudmyla S.ENG: Abstract. The authors analyze conditions of improvement of professional training of future social pedagogues. The article scrutinizes groups of socio-pedagogical and psychological conditions and proves their effectiveness. This paper makes an effort to prove the need for improvement of civic engagement, independence, firmness of purpose, openness of students. It has determined and analyzed psychological components of professional training for future social pedagogues: psychological readiness for professional activity, psychological competence, motivational component, effective procedural component. All the components are treated as a unified system.Item Забезпечення економічної безпеки підприємств залізничного транспорту на основі управління пожежними ризиками(ПВЦ «Адверта», Дніпро, 2019) Лапін, Павло ВолодимировичUK: У дисертації проаналізовано стан економічної безпеки підприємств залізничного транспорту в контексті впливу пожежних ризиків, оцінено структуру, функціональні зв’язки і визначені основні характеристики діяльності пожежної охорони на залізничному транспорті. Удосконалено та обґрунтовано теоретико-методичний підхід щодо формування комплексної системи економічної безпеки підприємств залізничного транспорту. Виявлено основні тенденції функціонування пожежних поїздів залізниць на сучасному етапі. Удосконалено науково-методичний підхід щодо управління діяльністю пожежних поїздів на основі запропонованої економіко-математичної моделі для визначення їхньої економічної ефективності. Уточнено класифікацію пожежних ризиків підприємств залізничного транспорту, яку сформовано за ознаками: місце та причини виникнення, механізм поширення, наслідки пожеж. Запропоновано концептуально-методичний підхід до управління пожежними ризиками на залізничному транспорті, який, ґрунтується на структурно-функціональній моделі забезпечення економічної безпеки підприємств залізничного транспорту, в основу якої покладена тріада «пожежні ризики – вартість пожежної охорони – загроза економічній безпеці», що дає змогу виокремити функцію управління пожежними ризиками у системі економічної безпеки та дослідити її у взаємозв’язку з іншими процесами забезпечення економічної безпеки підприємств залізничного транспорту.Item Гроші і кредит : навчальний посібник(Дніпровський державний технічний університет, м. Кам‘янське, 2019) Коренюк, Петро Іванович; Коренюк, Людмила Володимирівна; Левандівський, Омелян ТарасовичUK: Навчальний посібник складено за новітньою програмою “Гроші і кредит”, що відповідає вимогам державного стандарту освіти стосовно обов’язкових навчальних дисциплін. Особливу увагу приділено визначенню сутності грошей, сучасній грошовій системі, впливу інфляції на вартість грошей; суті валютних відносин, особливості їх організації в сучасних умовах. Розкриваються основні форми кредиту, його місце і роль у забезпеченні економічного зростання. Висвітлюється діяльність НБУ, банків другого рівня та небанківських фінансово-кредитних інституцій, а також історії становлення і розвитку сучасних міжнародних валютних систем, основним напрямам, особливостям та перспективам співробітництва нашої держави з міжнародними валютно-кредитними інституціями.Item Інституціональна система розвитку людського капіталу національної економіки (дисертація)(Дніпровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, 2019) Коломієць, Вікторія МиколаївнаUKR: У дисертаційній роботі теоретично обґрунтовано та запропоновано нове вирішення науково-прикладної проблеми щодо теоретико-методологічних і практичних аспектів формування інституціональної системи розвитку людського капіталу національної економіки. Розкрито ґенезу теорій розвитку людського капіталу, що стало основою для обґрунтування методології й визначення нових підходів до інституціональної системи розвитку людського капіталу національної економіки. Підкреслено, що слабкий розвиток людського капіталу є головною причиною відсутності системних інституціональних перетворень і низької ефективності реформування та розвитку національної економіки. Людський капітал визначено як нематеріальний актив, що є сукупністю вроджених і набутих якісних та кількісних властивостей людини, яка генерує, підтримує, забезпечує зростання доходу, стає рушійною силою розвитку економічного агента й ініціативно впливає на всі процеси в суспільстві. Людський капітал розкрито як такий, що приносить не тільки економічний доход, а й моральне задоволення, духовний комфорт, фізичне здоров’я. Введено нову категорію – «інтелектуальний принтер 5D», під якою розуміється інституціонально-інформаційна система формальної, неформальної та інформальної освіти, що створює синергетичний ефект від такої діяльності людини й друкує сучасний людський капітал, здатний опрацьовувати отриману інформацію та самостійно генерувати на її основі нові ідеї й рішення. Набула подальшого розвитку систематизація компонентів людського капіталу, зокрема інституціональних. Виокремлено інституціональні компоненти людського капіталу національної економіки. Запропоновано їх склад. Запропоновано класифікувати людський капітал за низкою критеріїв. Розкрито інституціональний зміст людського капіталу в рамках нової інституціональної парадигми. Удосконалено методичний підхід до побудови інституціональної структури людського капіталу національної економіки. Розроблено та теоретично обґрунтовано модель інституціоналізацїї розвитку якісних і недохідних компонент людського капіталу на основі розширення та публічної формалізації неформальних інститутів інклюзії людського розвитку. Сформульовано та обґрунтовано поняття «інституціональна система розвитку людського капіталу». Проведено системний аналіз розвитку людського капіталу й інституціонального середовища на міжнародному рівні, в Україні. Подано концепцію інституціонального розвитку людського капіталу національної економіки, яку сформовано на основі нової інституціональної парадигми економічного розвитку, що являє собою взаємопов’язану сукупність теоретичного та науково-практичного концептів. Розроблено модель інституціональних змін розвитку людського капіталу. Доведено наявність зв’язку між рівнем розвитку людського капіталу країни та інституціональною системою країни на основі розробленої економіко-математичної моделі. Для дослідження якісної та кількісної оцінки взаємозв’язків між рівнем розвитку людського капіталу країни та інституціональними чинниками застосовано багатофакторний кореляційно-регресійний аналіз. Удосконалено науково-методичний підхід до формування механізму управління інституціональною системою розвитку людського капіталу національної економіки. Удосконалено механізми інституціональної системи розвитку людського капіталу національної економіки.Item Theoretical Platform of the Socio-Economic Potential of the Region(State University of Jan Kochanowski, Department of Entrepreneurship and Innovation, Kielce, Poland, 2019) Dobryk, Liliia O.EN: The research is devoted to the relevant issues of the analysis of the theoretical foundations for the formation and development of the socio-economic potential of the region. On the basis of the comparative analysis conducted and based on an interdisciplinary approach to existing scientific directions, the structuring of socio-economic potential was made and an own view of the concept of «potential» was given. The content characteristics of the concepts «state» and «region» are investigated and their features are analysed taking into account the scientific and theoretical basis. The role of the state and regions in the national economy in terms of scientific approaches is revealed. The necessity of researching the imperatives of regional development in the process of formation of the potential of the state and its regions in the institutional system of the national economy is substantiated. The imperatives of regional development of the potential of the state are offered, their connection with each other is revealed, and the dominance of the economic imperative with respect to others is established. The nuclear-spherical model of the nature of the relations of the imperatives of regional development in the formation of the state’s potential is presented. The basic hypothesis and the main (guiding) idea of the concept, which link the institutional, economic, and social subsystems of the potential, are determined. The concept of forming the potential of the state and its regions, taking into account the factors influencing this process, has been developed. The paradigm of development of the socio-economic potential of regions, as a separate subsystem of the state in the institutional system of the national economy, is presented in the form of a model. The structure of the socio-economic potential of a separate region of the state in the institutional system of the national economy is proposed.Item Підвищення ефективності роботи транспортно-складської системи виробничого рівня металургійного підприємства на основі логістичних принципів (дисертація)(Національний університет «Запорізька політехніка», м. Запоріжжя, 2019) Острогляд, Олена ОлександрівнаUKR: Дисертація присвячена вирішенню наукового завдання підвищення ефективності роботи транспортно-складської системи виробничого рівня металургійних підприємств шляхом удосконалення логістичного управління процесом виконання вантажних операцій з урахуванням впливу зовнішніх факторів. Розглянуто транспортно-складську логістичну систему виробничого рівня з позицій системного аналізу, виділені основні її підсистеми – ТСЛС вивантаження та ТСЛС відвантаження, що тісно пов’язані між собою. Розроблено метод оперативного коригування плану розподілу вантажів, що надходять на металургійне підприємство, який дозволяє більш ефективно організувати роботу вантажних фронтів промислового підприємства в холодний період року. Запропоновано підхід до формалізації постановки динамічної транспортної задачі в умовах розподілу вагонів на фронти вантаження, який передбачає розв’язок транспортної задачі блоками для кожного пакету подач та враховує можливості вантажних фронтів на момент надходження кожної подачі. Розроблено імітаційну модель ТСЛС МП вивантаження сировини в умовах зміни температурних режимів. Запропонована модель дозволяє вдосконалити управління транспортно-складськими процесами МП шляхом визначення раціональної кількості ресурсів. На основі проведених експериментів обрано найбільш економічний режим роботи ТСЛС вивантаження. Розроблено імітаційну модель ТСЛС навантаження, що дозволяє встановити раціональний розподіл автотранспорту між найбільш інтенсивними фронтами відвантаження ГП з урахуванням роботи залізничного транспорту. Результати виконаних досліджень дозволили підвищити ефективність роботи транспортно-складської логістичної системи металургійних підприємств за рахунок зниження витрат на її функціонування шляхом скорочення тривалості простою транспортних засобів в умовах різкої зміни температури повітря та визначення раціональної кількості використовуваних транспортних та допоміжних ресурсів.Item Інституціональна система розвитку людського капіталу національної економіки(Дніпровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, 2019) Коломієць, Вікторія МиколаївнаUK: У дисертаційній роботі теоретично обґрунтовано та запропоновано нове вирішення науково-прикладної проблеми щодо теоретико-методологічних і практичних аспектів формування інституціональної системи розвитку людського капіталу національної економіки. Розкрито ґенезу теорій розвитку людського капіталу, що стало основою для обґрунтування методології й визначення нових підходів до інституціональної системи розвитку людського капіталу національної економіки. Підкреслено, що слабкий розвиток людського капіталу є головною причиною відсутності системних інституціональних перетворень і низької ефективності реформування та розвитку національної економіки. Людський капітал визначено як нематеріальний актив, що є сукупністю вроджених і набутих якісних та кількісних властивостей людини, яка генерує, підтримує, забезпечує зростання доходу, стає рушійною силою розвитку економічного агента й ініціативно впливає на всі процеси в суспільстві. Людський капітал розкрито як такий, що приносить не тільки економічний доход, а й моральне задоволення, духовний комфорт, фізичне здоров’я. Введено нову категорію – «інтелектуальний принтер 5D», під якою розуміється інституціонально-інформаційна система формальної, неформальної та інформальної освіти, що створює синергетичний ефект від такої діяльності людини й друкує сучасний людський капітал, здатний опрацьовувати отриману інформацію та самостійно генерувати на її основі нові ідеї й рішення. Набула подальшого розвитку систематизація компонентів людського капіталу, зокрема інституціональних. Виокремлено інституціональні компоненти людського капіталу національної економіки. Запропоновано їх склад. Запропоновано класифікувати людський капітал за низкою критеріїв. Розкрито інституціональний зміст людського капіталу в рамках нової інституціональної парадигми. Удосконалено методичний підхід до побудови інституціональної структури людського капіталу національної економіки. Розроблено та теоретично обґрунтовано модель інституціоналізацїї розвитку якісних і недохідних компонент людського капіталу на основі розширення та публічної формалізації неформальних інститутів інклюзії людського розвитку. Сформульовано та обґрунтовано поняття «інституціональна система розвитку людського капіталу». Проведено системний аналіз розвитку людського капіталу й інституціонального середовища на міжнародному рівні, в Україні. Подано концепцію інституціонального розвитку людського капіталу національної економіки, яку сформовано на основі нової інституціональної парадигми економічного розвитку, що являє собою взаємопов’язану сукупність теоретичного та науково-практичного концептів. Розроблено модель інституціональних змін розвитку людського капіталу. Доведено наявність зв’язку між рівнем розвитку людського капіталу країни та інституціональною системою країни на основі розробленої економіко-математичної моделі. Для дослідження якісної та кількісної оцінки взаємозв’язків між рівнем розвитку людського капіталу країни та інституціональними чинниками застосовано багатофакторний кореляційно-регресійний аналіз. Удосконалено науково-методичний підхід до формування механізму управління інституціональною системою розвитку людського капіталу національної економіки. Удосконалено механізми інституціональної системи розвитку людського капіталу національної економіки.Item Підвищення ефективності роботи транспортно-складської системи виробничого рівня металургійного підприємства на основі логістичних принципів(Національний університет «Запорізька політехніка», м. Запоріжжя, 2019) Острогляд, Олена ОлександрівнаUK: Дисертація присвячена вирішенню наукового завдання підвищення ефективності роботи транспортно-складської системи виробничого рівня металургійних підприємств шляхом удосконалення логістичного управління процесом виконання вантажних операцій з урахуванням впливу зовнішніх факторів. Розглянуто транспортно-складську логістичну систему виробничого рівня з позицій системного аналізу, виділені основні її підсистеми – ТСЛС вивантаження та ТСЛС відвантаження, що тісно пов’язані між собою. Розроблено метод оперативного коригування плану розподілу вантажів, що надходять на металургійне підприємство, який дозволяє більш ефективно організувати роботу вантажних фронтів промислового підприємства в холодний період року. Запропоновано підхід до формалізації постановки динамічної транспортної задачі в умовах розподілу вагонів на фронти вантаження, який передбачає розв’язок транспортної задачі блоками для кожного пакету подач та враховує можливості вантажних фронтів на момент надходження кожної подачі. Розроблено імітаційну модель ТСЛС МП вивантаження сировини в умовах зміни температурних режимів. Запропонована модель дозволяє вдосконалити управління транспортно-складськими процесами МП шляхом визначення раціональної кількості ресурсів. На основі проведених експериментів обрано найбільш економічний режим роботи ТСЛС вивантаження. Розроблено імітаційну модель ТСЛС навантаження, що дозволяє встановити раціональний розподіл автотранспорту між найбільш інтенсивними фронтами відвантаження ГП з урахуванням роботи залізничного транспорту. Результати виконаних досліджень дозволили підвищити ефективність роботи транспортно-складської логістичної системи металургійних підприємств за рахунок зниження витрат на її функціонування шляхом скорочення тривалості простою транспортних засобів в умовах різкої зміни температури повітря та визначення раціональної кількості використовуваних транспортних та допоміжних ресурсів.Item Реформы системы образования и последствия от них(Wydawnictwo IVM, Poznań, 2020) Аксенов, Иван МихайловичEN: The monograph contains the results of research on the problems of university education of Ukraine in the transformational conditions of the economy: the system of formation of a high-class professional in economics at the university, the introduction of a system of monitoring the quality of education, the study of creative pedagogical technologies in the era of innovative economics, methodological and methodological modernization and improvement of educational programs, educational trends and prospects for the development of teaching methods. Collective monograph is published in author's edition. The editorial board is not responsible for the authenticity of the statistical and other information provided in the manuscripts, the correctness of the citation of the material, and reserves the right not to distribute the views of some authors on certain issues that are considered in the parts. Collective monograph is intended for scientists, lecturers, postgraduate students, students of higher educational institutions, business and public organizations. Collective monograph is published as part of crosscutting theme of the research “Problematic issues of Ukrainian university education in transformational conditions of economy”.