Навчально-науковий центр "Організація будівництва та експлуатації доріг
Permanent URI for this community
UK: Навчально-науковий центр "Організація будівництва та експлуатації доріг
EN: Educational and Scientific Center "Organisation of Conctruction and Operation of Roads"
Browse
Browsing Навчально-науковий центр "Організація будівництва та експлуатації доріг by Issue Date
Now showing 1 - 20 of 83
Results Per Page
Sort Options
Item Удосконалення технології комбінованих перевезень у міжнародному сполученні(Дніпровський національний університет залізничного транспорту ім. акад. В. Лазаряна, Дніпро, 2020) Мадяр, Юлія ВасилівнаUK: В роботі розглянуті проблеми вдосконалення логістики вантажних перевезень в Україні на основі комбінованої технології. В роботі наведено комплексний аналіз досвіду країн Європи щодо реалізації контрейлерних технологій, розглянуті різні технології контрейлерних перевезень, виконана їх порівняльна оцінка, а також розроблена рекомендації по реалізації контрейлерної технології в Україні. Для оцінки перспектив використання контрейлерної технології в Україні виконано розрахунки з порівняльної оцінки витрат вантажовідправників при організації перевезення вантажу на маршруті Дніпро – Чоп за різними схемами доставки. Визначено витрати вантажовідправників при організації автомобільної, залізничної та контрейлерної перевезення по маршруту, а також встановлені умови ефективного використання контрейлерної технології перевезень вантажів. Метою роботи є вирішення науково-прикладної задачі вдосконалення логістики доставки вантажів за рахунок впровадження сучасних технологій комбінованих перевезень. Об'єктом дослідження є процес перевезення вантажів комбінованим транспортом. Предметом дослідження є взаємозв'язки між технологією організації комбінованих перевезень та показниками логістичного ланцюга доставки вантажів.Item Підвищення ступеня інтероперабельності вантажних перевезень шляхом впровадження нових методів управління парком локомотивів(Дніпровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, 2020) Любас, Михайло ЯрославовичUK: Предмет дослідження - процес експлуатації парку вантажних локомотивів на залізничних напрямках. Об'єкт дослідження - взаємозв'язок якості планування роботи парку вантажних локомотивів і показників роботи залізниць. Мета дослідження - поліпшити ступінь інтероперабельності залізниць за рахунок зменшення простою поїздів в очікуванні подачі справного тягового рухомого складу. У дипломній роботі виконано аналіз сучасних методів управління роботою локомотивів і локомотивних бригад, проаналізована існуюча система планування роботи локомотивного парку України. Запропоновано методику підв'язки локомотивів з бригадами до составів вантажних поїздів на підставі математичного апарату задачі про призначення. При вирішенні даного завдання враховується необхідність своєчасної постановки локомотивів на всі види технічного обслуговування і ремонту, забезпечується дотримання режиму праці та відпочинку локомотивних бригад, а також приймається до уваги наявність пріоритетів відправлення, як у составів, так і у локомотивів з бригадами. Також визначена ефективність застосування запропонованої методики, що дозволяє зменшити тривалість простою рухомого складу, прискорити просування поїздів, і, як наслідок, підвищити ступінь інтероперабельності залізниць.Item Реалізація транзитного потенціалу України за рахунок розвитку контрейлерних перевезень(Дніпровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, 2020) Костів, Василь ІвановичUK: У дипломній роботі був виконаний аналіз ключових факторів, які визначають тенденції зміни рівня і якості транзитного потенціалу України, які представлені двома групами: зовнішніми і внутрішніми. Виконано дослідження закордонного досвіду здійснення контрейлерних перевезень, а також розглянуті переваги і недоліки різних принципово відрізняються між собою контрейлерних систем. Сформульовано стратегічні напрями та принципи впровадження контрейлерних перевезень, на основі чого сформульовано головні завдання розвитку системи комбіноваванних перевезень в Україні в чотирьох напрямках: економічні, технологічні, організаційні, правові. Виконано розрахунок загального економічного ефекту при впровадженні контрейлерних перевезень на одному з міжнародних транспортних коридорах. Об’єкт дослідження – контрейлерні перевезення. Предмет дослідження – організація контрейлерних перевезень в Україні. Методи дослідження – аналітичний.Item Удосконалення організації вагонопотоків з метою підвищення ступеню інтероперабельності перевезень вантажів(Дніпровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, 2020) Дяк, Анна ВікторівнаUK: Пріоритетне завдання для України сьогодні - це реалізація свого транзитного потенціалу як сухопутного моста між Європою та Азією. У зв'язку з цим, головною проблемою, яку необхідно вирішити є інтеграція залізничного транспорту України в міжнародну транспортну мережу, підвищення інтероперабельності та безпеки залізничного транспорту. Щоб налагодити інтероперабельності зв'язок із залізничною мережею західних держав, необхідно вирішити ряд технічних, правових, економічних та експлуатаційних питань. В експлуатації залізниць України одним з основних завдань є раціональна організація вагонопотоків в поїзди. Оперативне коригування плану формування поїздів сприяє прискоренню обігу вагонів. У дипломній роботі виконано аналіз основних показників, пов'язаних з організацією вагонопотоків, розроблена технологія роботи і виконано нормування тривалості операцій з двогрупними поїздами на технічних станціях, розроблена методика визначення ефективності оперативного формування двогрупного поїзда і імітаційна модель роботи залізничного напрямку, визначено ефективність оперативного управління організацією вагонопотоків на залізничному напрямку. Об’єкт дослідження – процес організації вагонопотоків у поїзди. Предмет дослідження – технологія формування поїздів. Метод дослідження – імітаційне моделювання.Item Підвищення рівня інтероперабельності вантажних перевезень на прикордонних станціях(Дніпровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, 2020) Шворак, Світлана СтепанівнаUK: Залізничний транспорт України з’єднує європейські країни з шириною колії 1435 мм з країнами СНД з виходом на порти Чорного моря, країни Азії і Далекого Сходу. Організація перевезень повинна забезпечувати прибуток для кожного учасника перевізного процесу. При відправці або прийомі вантажів на територію України, а також транзитного пропуску поїздів міжнародними транспортними коридорами виникають питання взаємодії адміністрацій країн-учасниць перевізного процесу, які включають в себе нормативне та правовий супровід перевезень. Найбільш доцільним і перспективним варіантом вирішення завдання пошуку раціональних рішень щодо забезпечення техніко-технологічної та інформаційної сумісності між вітчизняними та зарубіжними залізничними адміністраціями є створення інтероперабельних техніко-технологічних та інформаційних рішень щодо забезпечення перевізного процесу на внутрішньодержавних і міждержавних шляхах. В роботі розглянуто досвід використання інформаційних технологій на зарубіжних дорогах, а також розроблені деякі пропозиції щодо удосконалення інформаційно-керуючих систем залізниць України для підвищення рівня інтероперабельності міжнародних перевезень. Об’єкт дослідження – процес функціонування прикордонної станції. Предмет дослідження – вплив інформаційно-керуючих систем на умови роботи залізничного транспорту. Метод дослідження – імітаційне моделювання.Item Підвищення ефективності перевезення металопродукції в міжнародному сполученні(Дніпровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, 2020) Сербін, Іван АндрійовичUK: Однією з основних завдань, що стосуються зовнішньоекономічної діяльності України, є реалізація її експортного і транзитного попотенціалу. Для цього необхідно підвищувати ступінь інтероперабельності та безпеки залізничного транспорту. Основною тенденцією в розвитку вітчизняного і світового транспорту є активне зростання контейнерних перевезень. Але, не дивлячись на високу ефективність контейнерного перевезень, металургійні підприємства вважають за краще доставляти продукцію традиційним способом в залізничному рухомому складі. У дипломній роботі запропоновано розглядати процес контейнерних перевезень у вигляді системи взаємопов'язаних потоків. Запропоновано загальну методика формування транспортно-логістичної контейнерної системи доставки продукції металургійного підприємства, яка дозволяє обґрунтувати доцільність перевезення вантажів в контейнерах. Розроблено методику прискорення просування контейнерного потоку з продукцією металургійного підприємства, яка дозволяє виявляти напрямки перевезення і елементи схем доставки, прискорення на яких призведе до збільшення сумарної річного прибутку підприємства.Item Підвищення рівня інтероперабельності міжнародних перевезень вантажів в контейнерах(Дніпровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, 2020) Турчиневич, Віктор МихайловичUK: Метою роботи є підвищення ефективності перевезень вантажів між Україною та Європейським союзом в залізничному сполученні за рахунок удосконалення конструкції прикордонних станцій. Об'єктом дослідження є процес перевезення продукції в міжнародному повідомленні. Предметом дослідження є технічні засоби і технології перевезень продукції залізничним транспортом в міжнародному сполученні. Виконано аналіз транспортного забезпечення, обсягів і номенклатури вантажів, які імпортуються в Україну з країн Європейського Союзу; проаналізувати мультимодальні перевезення, технології забезпечення інтероперабельності на кордоні колії 1520 і 1435 мм, розроблена конструкція контейнерного терміналу. У роботі виконана оцінка ефективності способів обслуговування контейнера і розроблений оптимальний порядок їх вивантаження з вагонів колії 1435 мм.Item Формування сфери залізничного туризму в Україні з урахуванням досвіду Європейських країн(Дніпровський національний університет залізничного транспорту ім. акад. В. Лазаряна, Дніпро, 2020) Павлусенко, Олег ВасильовичUK: У дипломі досліджується проблема формування сфери залізничного туризму в Україні з урахуванням досвіду Європейських країн. Проаналізовано існуючі класифікації видів туристичної діяльності, проведено порівняння автомобільного та залізничного туризму. Проаналізовано основні нормативно-правові документи, що регулюють туристичну діяльність в Україні та в країнах Європейського Союзу. Проведено аналіз організації залізничних туристичних перевезень в Україні та в Європі. Проаналізовано обсяги туристичних пасажирських перевезень в Україні. Розроблено можливі сценарії організації туристичних компаній, що будуть займатися залізничним туризмом, а також запропоновано оптимальну структуру управління залізничними туристичними перевезеннями. Розроблено моделі інвестування розвитку залізничного туризму, які базуються на трьох сценаріях фінансування: організація Управління з туристичної діяльності у складі пасажирської компанії АТ «УЗ»; організація приватної туристичної компанії – спільного підприємства, фінансування діяльності якої виконується на паях з АТ «УЗ»; організація приватної туристичної компанії.Item Підвищення якості транспортно-експедиційного обслуговування при доставці вантажів у міжнародному сполученні(Дніпровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, 2020) Дмитренко, Олег ВікторовичUK: У дипломній роботі був виконаний аналіз стану транспортно-експедиційного обслуговування на залізничному транспорті, досліджені методи економічної оцінки рівня конкурентоспроможності на залізничному транспорті та можливість застосування математичних моделей і методів для оптимізації вантажних перевезень. Також було розглянуто організації роботи контейнерних терміналів в логістичному центрі і напрямки підвищення якості транспортно-експедиційних послуг при контейнерних перевезеннях. Рішення поставлених завдань дозволить забезпечити ефективне управління інфраструктурою залізничного транспорту і її розвиток, а так само більш повне використання транзитного потенціалу України і прискорення темпів євроінтеграції України. Об’єкт дослідження – є процеси міжнародних перевезень вантажів. Предмет дослідження – процес управління транспортно-експедиційною діяльністю підприємства на зовнішніх ринках. Методи дослідження – аналітичний.Item Підвищення ступеню інтероперабельності при перевезеннях вантажів у міжнародному сполученні(Дніпровський національний університет залізничного транспорту ім. акад. В. Лазаряна, Дніпро, 2020) Кудловська, Оксана ВасилівнаUK: У магістерській роботі виконано аналіз технічної оснащеності міжнародного коридору ТРАСЕКА і Транскаспійського міжнародного транспортного маршруту, особливостей правового регулювання міжнародних залізничних перевезень в напрямку Китай-Європа. У роботі проведено дослідження економічної ефективності організації перевезення продукції з Китаю по кожному з маршрутів доставки через порт Чорноморськ, на підставі чого був обраний раціональний варіант перевезення. Метою роботи є підвищення ефективності перевезень вантажів в напрямку Азія-Європа з використанням мультимодальних технологій. Об'єктом дослідження є процес перевезення продукції в міжнародному сполученні. Предметом дослідження є технічні засоби і технології перевезень продукції залізничним транспортом у міжнародному сполученні. Метод дослідження – аналітичний.Item Підвищення ступеню інтероперабельності залізничного транспорту при перевалці вантажів у морських портах(Дніпровський національний університет залізничного транспорту ім. акад. В. Лазаряна, Дніпро, 2020) Оліфер, Наталія ДмитрівнаUK: У магістерській роботі виконаний аналіз транзитних можливостей України з урахуванням її вигідного географічного положення. Вивчено транспортні коридори, що проходять територією країни, а також можливість участі країни в проектах, що розвиваються, Європа – Кавказ – Азія і Atlantis. Опрацьовано достатню кількість джерел, присвячених питанням проблеми взаємодії морського і залізничного транспорту та пошуку шляхів її вирішення. На підставі отриманих висновків і з метою підтвердження актуальності даного питання був виконаний аналіз обсягів експорту товарів, обсягів роботи морського та залізничного транспорту при перевезенні вантажів у міжнародному сполученні. В роботі автором виконаний розрахунок обсягу перевалки вугілля за прямим варіантом з залізничного на морський транспорт при різних режимах роботи перевантажувального комплексу. Також була визначена технологія і черговість виконання вантажних операцій при перевантаженні металобрухту, яка забезпечить мінімальну вартість простою рухомого складу в пункті взаємодії. Метою роботи є підвищення ефективності взаємодії залізничного і морського транспорту при перевалці вантажів. Об'єктом дослідження є процес перевалки вантажів у міжнародному сполученні. Предметом дослідження є технологія перевалки вантажів при взаємодії залізничного і морського транспорту в порту. Метод дослідження – аналітичний.Item Удосконалення параметрів системи квазінепреривного регулювання швидкості відчепів(Дніпровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, 2020) Радик, Наталія АндріївнаUK: Для підвищення рівня інтероперабельності та безпеки перевізного процесу на залізницях України, забезпечення збереження рухомого складу і вантажів, що перевозяться необхідне впровадження нових технологій і нових технічних пристроїв. Однією з таких технологій є застосування систем квазінепреривного регулювання швидкості відчепів на сортувальній гірці в цілому і на сортувальних коліях зокрема. Це дозволить підвищити якість і зменшити вплив людського фактора на процес розформування-формування поїздів. У дипломній роботі досліджено процес заповнення вагонами сортувальних шляхів на прикладі підсистеми розформування сортувальної станції, виконаний аналіз переробляється вагонопотоків в переробку, проаналізовано зарубіжний досвід експлуатації різних систем квазінепреривного регулювання швидкості відчепів на сортувальній гірці, виконано дослідження впливу параметрів системи на показники якості заповнення сортувальних колій вагонами, надано рекомендації щодо того, якими параметрами повинна володіти система, щоб показники якості заповнення сортувальних колій були найкращими.Item Удосконалення управління АТ «Дніпропетровський стрілочний завод» у відповідності з вимогами інтероперабельності(Дніпровський національний університет залізничного транспорту ім. акад. В. Лазаряна, Дніпро, 2020) Жалубак, Віталій МихайловичUK: У першому розділі приведений аналіз взаємозв’язку конкурентоспроможності підприємств та імплементації директив ЄС у сфері інфраструктури залізничного транспорту. Наведено характеристика системи управління підприємством. У другому розділі виконано аналіз техніко-економічних показників АТ «Дніпропетровський стрілочний завод». Наведено поточна ситуація з управління підприємством, якості продукції. Розроблено на основі SWOT- аналізу стратегію удосконалення системи управління підприємством. У третьому розділі удосконалено структуру управління АТ ДнСЗ за рахунок реорганізації відділу збуту та маркетингу та впровадження внутрішнього аудиту. Розроблено рекомендаціїї щодо підвищення ефективності управління дебіторською і кредиторською заборгованістю. Виконено оцінка економічної ефективності інвестеційного проекту з метою підвищення якості стрілочної продукції та зменшиння втрат від її браку.Item Удосконалення структури управління туристичним пасажиропотоком у країнах Європейського Союзу(Дніпровський національний університет залізничного транспорту ім. акад. В. Лазаряна, Дніпро, 2020) Грабовська, Галина ВікторівнаUK: У дипломі досліджується проблема управління туристичним пасажиропотоком. Завданням даної магістерської роботи була розробка теоретико-методологічного підґрунтя і практичних рекомендацій щодо удосконалення структури управління туристичним пасажиропотоком у країнах Європейського Союзу. Вивчено міжнародний досвід в сфері регулювання туристичної діяльності, а також проаналізовано заходи щодо імплементації Директив Європейського Союзу, що регулюють туристичну діяльність, в українське законодавство. Проведено аналіз організації залізничних туристичних перевезень широкими та вузькими коліями в Україні та в Європі. Крім того, проаналізовано обсяги туристичних пасажирських перевезень в світі. Запропоновані концептуальні підходи до формування механізму управління підприємствами з надання послуг міжнародного туризму.Item Удосконалення оперативного управління залізничними станціями у міжнародних транспортних коридорах(Дніпровський національний університет залізничного транспорту ім. акад. В. Лазаряна, Дніпро, 2020) Кривецький, Василь ВолодимировичUK: В роботі розглянуті проблеми удосконалення оперативного управління роботою сортувальних станцій в міжнародних транспортних коридорах. У якості об'єкту дослідження обрано сортувальну станцію Жмеринка, яка розташована в транспортному коридорі №9. Досліджено вплив нерівномірності перевезень на основні показники роботи поїзної роботи, а також взаємозв'язки між різними факторами і тривалістю руху вантажних поїздів на залізничних на ділянках. Для оцінки ефективності оперативних рішень з управління роботою станції та впливу різних чинників на показники роботи використана імітаційна модель, заснована методах теорії масового обслуговування і апараті штучних нейронних мереж. Метою дослідження є зменшення витрат, пов'язаних з непродуктивним простоєм вагонів на технічних станціях за рахунок вдосконалення системи планування їх роботи по розформуванню і формуванню составів. Об'єктом дослідження є процес оперативного управління експлуатаційною роботою технічних станцій в міжнародних транспортних коридорах. Предметом дослідження є взаємозв'язки між системою оперативного планування і показниками ефективності роботи технічних станцій.Item Підвищення ефективності перевезення вантажів у міжнародному сполученні(Дніпровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, 2020) Трофімова, Олена ВадимівнаUK: Залізничний транспорт України з’єднує європейські країни з шириною колії 1435 мм з країнами СНД з виходом на порти Чорного моря, країни Азії і Далекого Сходу. Організація перевезень повинна забезпечувати прибуток для кожного учасника перевізного процесу. Важливу роль в цьому процесі відіграють прикордонні перевантажувальні станції, удосконалення роботи яких дозволить прискорити рух вантажів через кордон, що дасть новий імпульс для подальшого розвитку торговельно-економічних зв’язків та підвищення ефективності товарообігу. Раціональне розвиток і сучасне технічне оснащення прикордонних перевантажувальних станцій, а також чітка організація їх роботи є важливими умовами, які забезпечують успішну взаємодію залізниць суміжних країн, що створює для українських залізниць більш сприятливі умови для залучення додаткових обсягів експортно-імпортних і транзитних вантажів. Це обумовлює необхідність удосконалення саме перевантажувальних комплексів прикордонних станцій, що дозволить мінімізувати час знаходження вагонів на них і поліпшити експлуатаційні показники роботи станцій. У магістерській роботі розглядаються питання підвищення ефективності перевезень вантажів у міжнародному сполученні за рахунок удосконалення роботи прикордонних передавальних станцій на основі впровадження раціональних технологій обробки поїздів і вагонів. Об’єкт дослідження – процес функціонування прикордонної станції. Предмет дослідження – вплив технології роботи прикордонної станції на техніко-експлуатаційні показники процесу перевезень вантажів. Метод дослідження – імітаційне моделювання.Item Підвищення ступеню інтероперабельності при перевезенні експортних вантажів(Дніпровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, 2020) Гаврилко, Олеся ЮріївнаUK: Залізничний транспорт України є одним з основних перевізників експортних вантажів. Перевезення вантажів в контейнерах є одним з найважливіших сегментів глобального транспортного ринку. В Україні існує величезний потенціал для розвитку контейнерних перевезень. В умовах загострення конкурентної боротьби основна увага повинна приділятися вдосконаленню технології контейнерних перевезень. Для скорочення термінів доставки вантажів за рахунок раціонального використання інфраструктури залізничного транспорту та рухомого складу, а також для вдосконалення технології перевезень активно проводяться заходи щодо впровадження системи руху вантажних поїздів по твердим ниткам графіка. У дипломній роботі виконано аналіз стану експорту вантажів з України, стан і проблеми розвитку контейнерних перевезень на мережі залізниць України. Для удосконалення технології роботи технічних станцій з метою застосування технології відправлення контейнерних поїздів по твердим ниткам графіка руху поїздів було проведено дослідження процесу накопичення составів. Також були розроблені пропозиції щодо підвищення ефективності залізничних контейнерних перевезень. Об’єкт дослідження – процес перевезення вантажів. Предмет дослідження – застосування технології відправлення контейнерних поїздів по твердим ниткам графіка руху поїздів. Метод дослідження – математичний та статистичний аналіз.Item Підвищення ефективності міжнародних перевезень в умовах взаємодії залізничного та морського транспорту(Дніпровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, 2020) Савицька, Христина ВасилівнаUK: Магістерська робота присвячена питанню підвищення ефективності міжнародних перевезень за рахунок удосконалення технологічних процесів обробки вагонопотоків, які прямують до морських портів. Виконаний аналіз умов функціонування транспортної підсистеми «Залізнична станція – Морський порт» припортового залізничного вузла виявив причини зниження ефективності обробки в ній місцевих вагонопотоків. В роботі розглянута пріоритетна технологія обслуговування вагонопотоків призначенням в морські порти на основі розподілу сортувальної роботи між станціями припортового вузла, а також сформована математична модель по визначенню параметрів передач вагонів на адресу порту по пріоритетній технології. Розглянуті моделі і алгоритми доцільно інтегрувати у вигляді системи підтримки і прийняття рішення у автоматизоване робоче місце маневрового диспетчера сортувальної станції з метою підвищення ефективності функціонування транспортної підсистеми. Об’єкт дослідження – процес обробки вагонопотоків в припортовому вузлу. Предмет дослідження – технологія обробки місцевих вагонопотоків в припортових вузлах. Метод дослідження – імітаційне моделювання.Item Адаптація логістичних технологій залізничного транспорту України до стандартів ЄС(Дніпровський національний університет залізничного транспорту ім. акад. В. Лазаряна, Дніпро, 2020) Культенко, Вадим ВіталійовичUK: Метою магістерської роботи є обґрунтування теоретичних засад і розробка науково-методичних рекомендацій щодо розвитку та адаптації логістичних технологій залізничного транспорту України до стандартів ЄС. У першому розділі досліджено сутність, види логістики та етапи її розвитку, зроблено аналіз транспортно-логістичної стратегії Європейського союзу, розглянута інтеграція України в Європейські транспортно-логістичні системи. У другому розділі виконано аналіз економічного стану АТ «Укрзалізниця» та його профільної та непрофільної діяльності, розглянуто стратегія розвитку залізничної галузі в умовах сучасного ринкового господарства. У третьому розділі розглянуто шляхи покращення логістичних технологій залізничного транспорту України, а саме: розвиток мультимодальних перевезень, а також розбудова транспортно-логістичних центрів. Наукова новизна одержаних результатів полягає в уточненні теоретичних положень і розробці практичних рекомендацій щодо удосконалення логістичних технологій підприємств залізничного транспорту, а також надані пропозиції щодо розвитку мультимодальних перевезень та транспортно-логістичних центрів.Item Адаптація системи управління якістю надання послуг пасажирам вокзалів до європейських вимог(Дніпровський національний університет залізничного транспорту ім. акад. В. Лазаряна, Дніпро, 2020) Іванча, Сергій АнатолійовичUK: У першому розділі виконано огляд інформаційно-літературних джерел, в яких висвітлена система управління якістю надання послуг пасажирам вокзалів на залізничному транспорті України, на залізничному транспорті у європейських державах, в тому числі на високошвидкісних магістралях, викладено систему оцінки якості транспортного обслуговування, в тому числі в пасажирських перевезеннях, наведена класифікація європейських поїздів, узагальнена система тарифів і пільг, що має місце на залізницях у європейських державах. У другому розділі наведена техніко-економічна характеристика філії «Пасажирська компанія» АТ «Українська залізниця» та на прикладі вокзалів, які, на момент написання роботи, входили до структури компанії, – Київ-Пас, Дніпро та Львів, виконано аналіз системи сервісного обслуговування пасажирів за 2017-2019 роки та проілюстрований графічно. У третьому розділі запропоновано удосконалення організаційної структури управління вокзалів із застосуванням логістичної системи управління пасажирськими перевезеннями, впровадження концесійних підходів щодо державно-приватного партнерства на залізничному транспорті та узгодження величини концесійної плати.