Кирильчук, Олег Анатольевич2019-10-302019-10-302019Кирильчук, О. А. Исследование горизонтальных колебаний вагона, оборудованного колесными парами с независимым вращением колес // Вісн. сертифікації залізн. трансп. – 2019. – № 4 (56). – С. 54–61. Фрагмент текста.http://eadnurt.diit.edu.ua/jspui/handle/123456789/11572О. Кирильчук: ORCID 0000-0002-0565-1692RU: Аннотация: Проведены теоретические исследования горизонтальных колебаний пассажирского вагона при движении по прямому участку пути без неровностей. Так как вагон оборудовано колесными парами с независимым вращением, были получены результаты колебаний вагона при различных скоростях и различных видах связи между полуосями колесной пары. На основании проведенных исследований установлено, что решение проблемы устойчивости экипажей на высоких скоростях может быть достигнуто использованием колесной пары с независимым вращением колес и демпфирующим элементом в соединении полуосей, в то время как использование упругого элемента в соединении полуосей не принесло желаемого результата.UK: Анотація: Проведено теоретичні дослідження горизонтальних коливань пасажирського вагона при русі по прямій ділянці шляху без нерівностей. Так як вагон обладнано колісними парами з незалежним обертанням, були отримані результати коливань вагону при різних швидкостях і різних видах зв'язку між півосями колісної пари. На підставі проведених досліджень встановлено, що рішення проблеми стійкості екіпажів на високих швидкостях може бути досягнуто використанням колісної пари з незалежним обертанням коліс і демпфирующим елементом в з'єднанні піввісь, в той час як використання пружного елемента в з'єднанні піввісь не принесло бажаного результату.EN: Abstract. Theoretical studies of horizontal oscillations of a passenger car when driving along a straight section of the road without irregularities were carried out. Since the car is equipped with wheelsets with independent rotation of the wheels, the results of the car oscillations at various speeds and different types of connection between the axles of the wheelset were obtained. Based on the research, it was found that solving the problem of crew stability at high speeds can be achieved using a wheelset with independent wheel rotation and a damping element in the semiaxis, while the use of an elastic element in the semiaxis did not bring the desired result.ruколебанияустойчивостьдинамикавагонколесная паранезависимое вращение колесколиваннястійкістьколісна паранезалежне обертання колісoscillationsstabilitydynamicscarwheelsetindependent rotation of wheelsКВВГИсследование горизонтальных колебаний вагона, оборудованного колесными парами с независимым вращением колесДослідження горизонтальних коливань вагона, обладнаного колісними парами з незалежним обертанням колісResearch of Horizontal Oscillations of a Car Equipped with Wheelsets with Independent Wheel RotationArticle