Коробейнікова, Тетяна Ігорівна2014-01-142014-01-142012Коробейнікова, Т. І. Експериментальна перевірка ефективності формування у майбутніх учителів англомовної компетенції в діалогічному мовленні : [препринт] / Т. І. Коробейнікова // Проблеми підготовки сучасного вчителя : зб. наук. пр. / Уман. держ.пед. ун-т ім. П. Тичини. – Умань, 2012. – Вип. 6(1). – С. 44–49.http://eadnurt.diit.edu.ua:82/jspui/handle/123456789/1895http://nbuv.gov.ua/UJRN/ppsv_2012_6(1)__8Т. Коробейнікова: ORCID 0000-0001-9218-5409UK: Стаття присвячена опису основних етапів перевірки ефективності двох варіантів моделі формування компетенції майбутніх учителів у діалогічному мовленні на заняттях з англійської мови як другої іноземної. Розглядаються організація й результати методичного експериментального навчання.RU: Статья посвящена описанию основных этапов организации экспериментальной проверки эффективности двух моделей формирования англоязычной компетенции будущих учителей в диалогической на занятиях второго иностранного языка. В статье рассматривается организация и результаты методического экспериментального обучения.EN: This article examines the organization of the qualitative study investigating the efficiency of development of competence in dialogical speech at English lessons as the second foreign language for future teachers. Some aspects of the research, particularly its structure, organization and results are described.uk-UAанглійська мовадруга іноземна мовадіалогічне мовленнямультимедійна вправатестекспериментальна перевіркаанглийский языквторой иностранный языкдиалогическая речьмультимедийное упражнениеэкспериментальная проверкаEnglishsecond foreign languagedialogical speechmultimedia tasktestexperimental testingКФПЕкспериментальна перевірка ефективності формування у майбутніх учителів англомовної компетенції в діалогічному мовленні (препринт)Экспериментальная проверка эффективности формирования англоязычной компетенции будущих учителей в диалогической речи (препринт)The Experimental Efficiency Testing of English Competence in Dialogical Speech Development in the Future Teacher Trainees (preprint)Article