Муха, Андрій Миколайович2014-11-042014-11-042007Муха, А. М. Обґрунтування вибору потужності тягового перетворювача багатосистемних електровозів / А. М. Муха // Вісн. Дніпропетр. нац. ун-ту залізн. трансп. ім. акад. В. Лазаряна. – Дніпропетровськ, 2007. – Вип. 19. – С. 61–66. – DOI: 10.15802/stp2007/17406.2307–3489 (Print)2307–6666 (Online)http://eadnurt.diit.edu.ua/jspui/handle/123456789/2875http://stp.diit.edu.ua/article/view/17406http://stp.diit.edu.ua/article/view/17406/15108А. Муха: ORCID 0000-0002-5629-4058UKR: У статті проведений аналіз впливу виду тягового двигуна на потужність тягового статичного перетворювача. Введено поняття модуль тягового перетворювача й отримані основні кількісні співвідношення для тягових перетворювачів з різним числом модулів.RUS: В статье проведен анализ влияния вида тягового двигателя на мощность тягового статического преобразователя. Введено понятие модуль тягового преобразователя и получены основные количественные соотношения для тяговых преобразователей с различным числом модулей.ENG: Analysis of the influence of the type of the traction engine is organized In article on power of the traction steady-state converter. The Incorporated notion module traction converter and are received main quantitative correlations for traction converters with different number of the modules.uk-UAтяговий двигунтяговий статичний перетворювачмодуль тягового перетворювачатяговый двигательтяговый статический преобразовательмодуль тягового преобразователяtraction enginetraction steady-state convertermodule traction converterКАЕКТЕМОбґрунтування вибору потужності тягового перетворювача багатосистемних електровозівОбоснование выбора мощности тягового преобразователя мультисистемных электровозовThe Justification of the choice of power traction inverter multi-system of electric locomotivesArticle