Борщов, Володимир ІллічКлимов, В. І.2014-05-222014-05-222004Борщов, В. І. Розвиток основних дефектів залізобетонних прогінних будов залізничних мостів у часі / В. І. Борщов, В. І. Климов // Вісн. Дніпропетр. нац. ун-ту залізн. трансп. ім. акад. В. Лазаряна. – Дніпропетровськ, 2004. – Вип. 4. – С. 61–66. – DOI: 10.15802/stp2004/20647.2307–3489 (Print)2307–6666 (Online)http://eadnurt.diit.edu.ua:82/jspui/handle/123456789/2327http://stp.diit.edu.ua/article/view/20647/18236http://stp.diit.edu.ua/article/view/20647UA: Аналізується розвиток дефектів водовідводу, захисного шару бетону і корозії арматури, а також вилуговування розчину залізобетонних залізничних прогінних будов із звичайною стрижневою арматурою в часі. Встановлено залежність розвитку дефектів у часі залежно від конструкції, часу встановлення в міст і норм проектування.RU: Анализируется развитие дефектов водоотвода, защитного слоя бетона и коррозии арматуры, а также выщелачивания раствора железобетонных железнодорожных пролетных строений из обычной стержневой арматурой во времени. Установлена зависимость развития дефектов во времени в зависимости от конструкции, времени установки в мост и норм проектирования.EN: Development of drainage defects, the defects of concrete coating, corrosion of the ferroconcrete rods and vatting of solution of railway span structures, made from conventional rod fixtures, due to ageing processes, have been analysed. The dependence has been established of defects development in time, depending on the design, the time of installation into bridge and the designing norms.uk-UAрозвиток дефектів водовідводукорозія арматуризалізничні прогінні будовиконструкціяразвитие дефектов водоотводакоррозия арматурыжелезнодорожные пролетные строенияконструкцияdevelopment of drainage defectscorrosion of reinforcementrailway span structuresconstructionКМТКККГРозвиток основних дефектів залізобетонних прогінних будов залізничних мостів у часіРазвитие основных дефектов железобетонных пролетных строений железнодорожных мостов во времениThe Development of the Main Defects of Reinforced Concrete Superstructures for Railway Bridges in TimeArticle