Бондарєв, Олександр Матвійович2011-02-022011-02-022009Бондарєв, О. М. Оцінка впливу конструктивних особливостей тягового привода локомотива на напружений стан його елементів / О. М. Бондарєв // Вісн. Дніпропетр. нац. ун-ту залізничн. трансп. ім. акад. В. Лазаряна. – Дніпропетровськ, 2009. – Вип. 29. – С. 11–26. – DOI: 10.15802/stp2009/13481.2307–3489 (Print)2307–6666 (Online)http://eadnurt.diit.edu.ua/jspui/handle/123456789/187http://stp.diit.edu.ua/article/view/13481/11313http://stp.diit.edu.ua/article/view/13481О. Бондарєв: ORCID 0000-0003-4791-5358UK: У статті наведені результати досліджень з визначення рівнів навантаженості і напружень в елементах тягового приводу, які можуть виникати в умовах експлуатації, при різних варіантах тягової передачі. На підставі виконаних розрахунків вносяться рекомендації щодо параметрів елементів тягової передачі, при яких забезпечується їх міцність.RU: В статье приведены результаты исследований по определению уровней нагруженности и напряжений в элементах тягового привода, которые могут возникать в условиях эксплуатации, при различных вариантах тяговой передачи. На основании выполненных расчетов вносятся рекомендации относительно параметров элементов тяговой передачи, при которых обеспечивается их прочность.EN: The results of studies to determine the levels of loading and stresses in the elements of the traction drive, which may arise under operating conditions in different variants of the traction transmission. Based on the calculations made recommendations regarding the parameters of elements of the traction transmission, which ensures their durability.uk-UAтяговий привод локомотиванавантаженнянапруженняміцністьтягова передачатяговый привод локомотиванагрузканапряжениепрочностьтяговая передачаtraction drive Lokomotivloadtensionstrengthtraction transmissionКБМОцінка впливу конструктивних особливостей тягового привода локомотива на напружений стан його елементівОценка влияния конструктивных особенностей тягового привода локомотива на напряженное состояние его элементовThe Evaluation of the Structural Features Impact of the Locomotive Traction Drive on the Stress State of Its ElementsArticle