Pererva, Kateryna M.2014-09-112014-09-112014Pererva, Ye. M. Silent Way as the Effective Way of Teaching English at High School: [Препринт] / Ye. M. Pererva // Інтеграційні процеси та іноваційні технології. Досягнення та перспективи технічних наук (іноземними мовами) : зб. наук. праць. – Харків, 2014. – Вип. 4. – С. 339–340.http://eadnurt.diit.edu.ua:82/jspui/handle/123456789/2627EN: The paper highlights an idea of the Silent Way and its most striking features which distinguish this method from other alternative ones. Discussion of pros and cons of method application at English classes at High School.UK: Робота висвітлює головні риси невербального методу, які вирізняють його від інших методів. Також обговорюються “за”та“проти” застосування методу у викладанні англійської мови в Вищій школі.RU: Работа освещает главные черты невербального метода, которые выделяют его от других методов. Также обсуждаются "за" и "против" применения метода в преподавании английского языка в Высшей школе.enSilent Waymethodlanguageapproachневербальний методметодмовапідхідязыкподходКІМSilent Way as the Effective Way of Teaching English at High School (preprint)Невербальний метод як ефективний метод викладання англійської мови в Вищій школі (препринт)Невербальный метод как эффективный метод преподавания английского языка в Высшей школе (препринт)Article