Босов, Аркадій АркадійовичКорженевич, Іван ПетровичКурган, Микола БорисовичЗубко, А. П.2014-05-192014-05-192005Визначення оптимального набору реконструктивних заходів для впровадження швидкісного руху / А. А. Босов, І. П. Корженевич, М. Б. Курган, А. П. Зубко // Вісн. Дніпропетр. нац. ун-ту залізн. трансп. ім. акад. В. Лазаряна. – Дніпропетровськ, 2005. – Вип. 6. – С. 49–56. – DOI: 10.15802/stp2005/20326.2307-3489 (Print)2307-6666 (Online)http://eadnurt.diit.edu.ua:82/jspui/handle/123456789/2314http://stp.diit.edu.ua/article/view/20326/17945http://stp.diit.edu.ua/article/view/20326М. Курган: ORCID 0000-0002-9448-5269; А. Босов: ORCID 0000-0002-5348-2205UK: Поставлена і вирішена задача оптимальної перебудови ділянки для впровадження швидкісного руху поїздів. Показано, що раціональний варіант залежить від виділених коштів на проведення реконструкції.RU: Поставлена и решена задача оптимального переустройства участка для внедрения скоростного движения поездов. Показано, что рациональный вариант зависит от выделенных средств на проведение реконструкции.EN: The paper has raised and proposed solution of the task of an optimum reorganization of railway section for introduction of high speed train services. It has been shown that the rational solution depends on the size of investments, allocated for the reconstruction.uk-UAоптимальна перебудова ділянкишвидкісний рух поїздівпроведення реконструкціїоптимальное переустройство участкаскоростное движение поездовпроведение реконструкцииoptimum reorganization of railway sectionhigh speed train servicesreconstructionКПМКПБДВизначення оптимального набору реконструктивних заходів для впровадження швидкісного рухуОпределение оптимального набора реконструктивных мероприятий для внедрения скоростного движенияDetermination of the Optimal Set of Reconstructive Measures for the Implementation of High-Speed TrafficArticle