Вакуленко, Ігор ОлексійовичГрищенко, Микола Анатолійович2014-11-062014-11-062008Вакуленко, І. О. Аналіз структурних змін в металі залізничних коліс при їх експлуатації / І. О. Вакуленко, М. А. Грищенко // Вісн. Дніпропетр. нац. ун-ту залізн. трансп. ім. акад. В. Лазаряна. – Дніпропетровськ, 2008. – Вип. 22. – С. 168–171. – DOI: 10.15802/stp2008/15438.2307-3489 (Print)2307-6666 (Online)http://eadnurt.diit.edu.ua/jspui/handle/123456789/2891http://stp.diit.edu.ua/article/view/15438/14423http://stp.diit.edu.ua/article/view/15438І. Вакуленко: ORCID 0000-0002-7353-1916; М. Грищенко: ORCID 0000-0002-0091-1387UKR: Виникнення руйнування залізничного колеса обумовлено формуванням високих локальних напружень від неоднорідної пружно-пластичної деформації за рахунок циклічної зміни температур під час гальмування.RUS: Возникновение разрушения железнодорожного колеса обусловлено формированием высоких локальных напряжений от неоднородной упруго-пластической деформации при циклической смене температур при торможении.ENG: Occurrence of destruction of a railroad wheel is caused by formation of the high local stresses produced by the inhomogeneous elastic-plastic deformation due to the cyclic temperature change during and after braking using brake shoes.uk-uaзалізна дорогадеформаціяциклічнийжелезная дорогадеформацияциклическийrailroaddeformationcyclicКТМАналіз структурних змін в металі залізничних коліс при їх експлуатаціїАнализ структурных изменений в металле железнодорожных колес при их эксплуатацииThe Analysis of Structural Changes in the Metal Train Wheels during their OperationArticle