Радіонова, Наталія ВікторівнаКобець, О. І.2013-02-202013-02-202011Радіонова, Н. В. Сучасні інструменти маркетингу вантажних перевезень у ринкових умовах України / Н. В. Радіонова, О. І. Кобець // Вісн. Дніпропетр. нац. ун-ту залізн. трансп. ім. акад. В. Лазаряна. – Дніпропетровськ, 2011. – Вип. 38. – С. 287–290. – DOI: 10.15802/stp2011/6858.2307–3489 (Print)2307–6666 (Online)http://eadnurt.diit.edu.ua:82/jspui/handle/123456789/1524http://stp.diit.edu.ua/article/view/6858/5886http://stp.diit.edu.ua/article/view/6858UK: В статті розглядається питання пошуку шляхів використання інструментів маркетингу для вирішення проблем розвитку економіки залізничного транспорту та функціонування даної галузі в ринкових умовах.RU: В статье рассматриваются вопросы поиска методов использования инструментов маркетинга для решения проблем развития экономики железнодорожного транспорта и функционирования данной отрасли в рыночных условиях.EN: In the article the issue on searching methods of use of marketing tools for resolving the railway transport development problems and functioning this branch in the market conditions is considered.uk-uaмаркетингконкурентоспроможністьвантажні перевезенняінструменти маркетингуаналіз попитуякість транспортного обслуговуваннямаркетингконкурентоспособностьгрузовые перевозкиинструменты маркетингаанализ спросакачество транспортного обслуживанияmarketingcompetitivenessfreight transportationsmarketing instrumentsanalysis of demandquality of transport serviceКЕТСучасні інструменти маркетингу вантажних перевезень у ринкових умовах УкраїниСовременные инструменты маркетинга грузовых перевозок в рыночных условиях УкраиныModern Marketing Features of Freight Transportation on Ukrainian Market TermsArticle