Бабаев, Анатолий МаксимовичДаныш, П. Д.2014-10-212014-10-212008Бабаев, А. М. Влияние размещения тормозных колодок на колесе грузового вагона на эффективность его торможения / А. М. Бабаев, П. Д. Даныш // Вісн. Дніпропетр. нац. ун-ту залізн. трансп. ім. акад. В. Лазаряна. – Дніпропетровськ, 2008. – Вип. 22. – С. 7–9. – DOI: 10.15802/stp2008/15502.2307-3489 (Print)2307-6666 (Online)http://eadnurt.diit.edu.ua/jspui/handle/123456789/2801http://stp.diit.edu.ua/article/view/15502/14466http://stp.diit.edu.ua/article/view/15502UK: Розраховані основні характеристики гальма вантажного вагона нового покоління. Можливому заклинюванню колісних пар протиставляється передаточне число, розраховане за мінімаксними значеннями показників, що нормуються.RU: Рассчитаны основные характеристики тормоза грузового вагона нового поколения. Возможное заклинивание колесных пар парируется передаточным числом, вычисленным по минимаксным значениям нормируемых показателей.EN: The general properties of brake of the freight car of new generation have been calculated. The possible wedging of wheel pairs is being counteracted by the gear ratio computed according to minimax values of rated indicesru-ruвластивостізаклинюванняпередавальне відношеннясвойствазаклиниваниепередаточное отношениеpropertieswedginggear ratioКВВГВлияние размещения тормозных колодок на колесе грузового вагона на эффективность его торможенияВплив розміщення гальмівних колодок на колесі вантажного вагона на ефективність його гальмуванняThe Iinfluence of the Brake Pads Placement on a Freight car Wheel on the Efficiency of Brakes ApplicationArticle