Музикін, Михайло Ігорович2016-07-182016-07-182015Музикін, М. І. До питання впливу раціонального управління локомотивним парком на пропускну спроможність залізниць / М. І. Музикін // Вісник Академії митної служби України. Серія : Технічні науки. – 2015. – № 1 (53). – С. 155–161.2310-9645http://eadnurt.diit.edu.ua/jspui/handle/123456789/8803М. Музикін: ORCID 0000-0003-2938-7061UKR: Проведено аналіз оперативного управління локомотивним парком. Досліджено вплив різних факторів на величину загальної потреби в локомотивах, її було розділено на дві складові частини – основну і додаткову. Наведено нові прийоми диспетчерського керівництва роботою локомотивного парку. Запропоновано шляхи підвищення ефективності використання вантажних локомотивів.RUS: В данной статье проведен анализ оперативного управления локомотивным парком. Исследовано влияние различных факторов на величину общей потребности в локомотивах, ее было разделено на две составляющие части – основную и дополнительную. Приведены новые приемы диспетчерского руководства работой локомотивного парка. Предложены пути повышения эффективности использования грузовых локомотивов.ENG: This article analyzes the operational management of locomotive park. Investigated the influence of various factors on the overall demand for locomotives, it was divided into two component parts- basic and additional. Presents new methods of dispatching direct the work of the locomotive park. Offered ways for raising efficiency of the use of freight locomotives.ukлокомотивний паркінтенсифікаціянерівномірність рухуоперативне управлінняпропускна спроможністьлокомотивный паркинтенсификациянеравномерность движенияоперативное управлениепропускная способностьlocomotive parkintensificationuneven motionoperational managementbandwidthКБЖДКІТДо питання впливу раціонального управління локомотивним парком на пропускну спроможність залізницьК вопросу влияния рационального управления локомотивным парком на пропускную способность железных дорогThe Question of Influence of Rational Governance Locomotive Park by Bandwidth RailwaysArticle