Zhukovyts’kyy, Igor V.2018-01-222018-01-222017Zhukovyts'kyy, I. Use of an Automaton Model for the Designing of Real-Time Information Systems in the Railway Stations / I. Zhukovyts'kyy // Transport problems. – 2017. – Vol. 12, Iss. 4. – P. 101–108. – doi: 10.20858/tp.2017.12.4.10.http://eadnurt.diit.edu.ua/jspui/handle/123456789/10335I. Zhukovyts’kyy: ORCID 0000-0002-3491-5976EN: To display the information on technological processes at railway stations it is proposed to develop the special models built on the basis of finite state machine Mealy. The input alphabet of such machines is represented by the real signals (from the floor equipment, the related information systems and the dispatch office personnel). This representation allows one to formalize the software design process of real-time information management systems for these technological processes. The article demonstrates the possibility of formal transition from the automaton model to the software algorithms. The proposed approach was tested when designing the information system for Nizhnedneprovsk junction railway yard.UK: Для відображення інформації про хід технологічних процесів на залізничних станціях запропоновано розробляти спеціальні моделі, побудовані на основі кінцевих автоматів Мілі. Вхідний алфавіт таких автоматів представлений реальними сигналами: від польового обладнання, від суміжних інформаційних систем, від диспетчерського персоналу. Таке уявлення дозволяє формалізувати процес проектування програмного забезпечення інформаційно-керуючих систем реального часу для цих технологічних процесів. Показана можливість формального переходу від автоматної моделі до алгоритмів програмного забезпечення. Запропонований підхід був апробований при проектуванні інформаційної системи сортувальної станції Нижньодніпровськ-вузол.RU: Для отображения информации о ходе технологических процессов на железнодорожных станциях предложено разрабатывать специальные модели, построенные на основе конечных автоматов Мили. Входной алфавит таких автоматов представлен реальными сигналами: от напольного оборудования, от смежных информационных систем, от диспетчерского персонала. Такое представление позволяет формализовать процесс проектирования программного обеспечения информационно-управляющих систем реального времени для этих технологических процессов. Показана возможность формального перехода от автоматной модели к алгоритмам программного обеспечения. Предложенный подход был апробирован при проектировании информационной системы сортировочной станции Нижнеднепровск-узел.enrailway stationreal time information systemasynchronous automatonfloor equipmentзалізнична станціяінформаційна система реального часуасинхронний автоматнапольне обладнанняжелезнодорожная станцияинформационная система реального времениасинхронный автоматнапольное оборудованиеКЕОМUse of an Automaton Model for the Designing of Real-Time Information Systems in the Railway StationsВикористання автоматної моделі при проектуванні інформаційних систем реального часу на залізничних станціяхИспользование автоматной модели при проектировании информационных систем реального времени на железнодорожных станцияхArticle