Коротков, Іван Володимирович2022-02-152022-02-152021Коротков І. В. Удосконалення технології роботи дільничної станції К при збільшенні місцевого вагонопотоку : дипломна робота на здобуття кваліфікаційного ступеня магістра : спец. 275 – Транспортні технології (за видами) / наук. керівник Т. В. Болвановська ; Укр. держ. ун-т науки і техногогій. Дніпро, 2021. 130 с.http://eadnurt.diit.edu.ua/jspui/handle/123456789/14653UKR: Магістерська робота виконана на 130 сторінках, містить 14 рисунків, 18 таблиць та 63 використані джерела. В магістерській роботі визначені обсяги роботи дільничної станції, перевірено відповідність колійного розвитку визначеним обсягам роботи, детально розроблено два варіанти удосконалення колійного розвитку станції, виконано їх технічне порівняння, визначено черговість подачі вагонів на під’їзні колії та метод формування подач вагонів, розглянуті питання безпеки при виконанні маневрів. Метою роботи є підвищення ефективності роботи дільничної станції за рахунок удосконалення технології роботи. Об’єкт дослідження – є технологічні процеси роботи дільничної станції.ENG: The master's thesis is performed on 130 pages, contains 14 figures, 18 tables and 63 sources used. The master's thesis defines the scope of work of the station, checked the compliance of track development with certain volumes of work, developed in detail two options for improving the track development of the station, performed their technical comparison, determined the order of supply of cars on the access tracks and the method of performing maneuvers. The purpose of the work is to increase the efficiency of the polling station by improving the technology of work. The object of research - is the technological processes of the station.uk-UAдільнична станціяплан колійного розвиткуексплуатаційна роботапід’їзна коліяформування подачіsection stationtrack development planoperational workaccess trackwagon supply formationВКРКТВУдосконалення технології роботи дільничної станції К при збільшенні місцевого вагонопотокуImproving the Work Technology of the Section Station K at Increasing the Local Wagon-FlowMasters Thesis