Борщов, Володимир ІллічЖурбенко, Михайло КузьмичРаспопов, Олександр Сергійович2014-02-112014-02-112003Коливання прогінних будов типу 690/7К під час руху по ним поїздів із порожніх піввагонів / В. І. Борщов, М. К. Журбенко, О. С. Распопов, Б. Д. Сухоруков // Вісн. Дніпропетр. нац. ун-ту залізн. трансп. ім. акад. В. Лазаряна. – Дніпропетровськ, 2003. – Вип. 1. – С. 53–61. – DOI: 10.15802/stp2003/21307.2307–3489 (Print)2307–6666 (Online)http://eadnurt.diit.edu.ua:82/jspui/handle/123456789/2014http://stp.diit.edu.ua/article/view/21307/18914http://stp.diit.edu.ua/article/view/21307UK: У роботі розглядається поведінка прогінних будов з розрахунковим прогоном 110 м, виготовлених за типовими проектами 690/7 або 690/7К під час руху по ним поїздів із порожніх піввагонів.RU: В работе рассматривается поведение пролетных строений с расчетным пролетом 110 м, изготовленных по типовым проектам 690/7 или 690/7К, при движении по ним поездов из пустых полувагонов.EN: The article considers the behaviour of sectional structures, with 110m rated flight length, manufactured under standard projects 690/7K or 690/7К, at movement of trains made up of empty gondola cars on these structures.uk-UAпрогінні будовипорожні піввагонипролетные строенияпустые полувагоныof sectional structuresempty gondola carsКМТКоливання прогінних будов типу 690/7к під час руху по ним поїздів із порожніх піввагонівКолебания пролетных строений типа 690/7к при движении по ним поездов из пустых полувагоновVibrations of the Spans of theTtype 690/7k during the Movement of Empty Cars TrainsArticle