Мямлін, Сергій СергійовичКебал, Юрій Вікторович2017-02-102017-02-102016Мямлін, С. С. Вузькоколійні залізниці-майбутнє туристичного бізнесу / С. С. Мямлін, Ю. В. Кебал // Вагонний парк. — 2016. — № 3—4 (108—109). — С. 58—60.http://eadnurt.diit.edu.ua/jspui/handle/123456789/9582UK: Поїздка старовинною вузькоколійною залізницею-це безсумнівна розвага, і не тільки для дітей. Усі, хто любить нестандартне проведення часу, можуть відправитися на прогулянку на дрезині. Вузькоколійні залізниці набули популярності в ХІХ ст. у добувній промисловості, металургії, лісництві. Спочатку вони були виключно кінні, а в середині ХІХ ст. з'явилися паровози, потім електровози, а з середини ХХ ст.- тепловози. Така екскурсія, особливо в поєднанні з пікніком, багаттям і відвідуванням старовинного машинного парку, може стати незабутньою поїздкою.RU: Поездка старинной узкоколейной железной дороги-это несомненное развлечение, и не только для детей. Все, кто любит нестандартное время препровождение, могут отправиться на прогулку на дрезине. Узкоколейные железные дороги приобрели популярность в XIX в. в добывающей промышленности, металлургии, лесничестве. Сначала они были исключительно конные, а в середине XIX в. появились паровозы, затем электровозы, а с середины ХХ в.- тепловозы. Такая экскурсия, особенно в сочетании с пикником, костром и посещением старинного машинного парка, может стать незабываемой поездкой.ukвузькоколійна залізницеюцядрезинапаровозиелектровозитепловозипоїздкаузкоколейная железная дорогапаровозыэлектровозытепловозыпоездкаnarrow-gauge railwayrailcarsteam trainselectric locomotivesdiesel locomotivestripПКТБВузькоколійні залізниці-майбутнє туристичного бізнесуУзкоколейные железные дороги-будущее туристического бизнесаArticle