Маренич, Оксана Леонідівна2016-11-212016-11-211998Маренич О. Л. Підвищення надійності систем керування рухомим складом залізниць на базі сучасних комутаційних елементів : автореф. дис. … канд. техн. наук : 05.22.07. Дніпропетровськ, 1998. 17 с.http://eadnurt.diit.edu.ua/jspui/handle/123456789/9066О. Маренич: ORCID 0000-0003-3602-5851Захист – 2 березня 1998 р., Дніпропетровський державний технічний університет залізничного транспортаСканувала Юнаковская В. В.UKR: Дисертація присвячена питанням теоретичних та експериментальних досліджень по проблемам підвищення надійності систем керування рухомим складом залізниць на базі сучасних комутаційних елементів. Розроблені математичні моделі для визначення безвідказності роботи герконів з урахуванням специфічних умов експлуатації рухомого складу, теоретичні передумови уніфікації релейних елементів, методи підвищення надійності систем керування, принципи будови та експлуатації цих систем у вигляді совокупності функціональних блоків з потрібним рівнем безвідказності кожного з них. Наведені приклади практичного впровадження результатів досліджень у схемах електровозів, тепловозів, пасажирських вагонів; наведені дані про економічну ефективність впровадження результатів роботи.RUS: Диссертация посвящена вопросам теоретических и экспериментальных исследований по проблемам повышения надежности систем управления подвижным составом железных дорог на базе современных коммутационных элементов. Разработаны математические модели для определения безотказности работы герконов с учетом специфических условий эксплуатации подвижного состава, теоретические предпосылки унификации релейных элементов, методы повышения надежности систем управления, принципы построения и эксплуатации этих систем в виде совокупности функциональных блоков с нужным уровнем безотказности каждого из них. Приведены примеры практического внедрения результатов исследований в схемах электровозов, тепловозов, пассажирских вагонов; приведены данные об экономической эффективности внедрения результатов работы.ukгерконматематична модельгерконо-напівпровідниковий пристрійбезвідказністьремонтопридатністьдовговічністьсистема керуваннярухомий склад залізницьпідвищення надійностіматематическая модельгерконо-полупроводниковое устройствобезотказностьремонтопригодностьдолговечностьсистема управленияподвижной состав железных доргповышение надежностиreed switchmathematical modelsealed-contact reed relayreliabilityмaintainabilitylasting propertiescontrolling systemrolling stock of railwaysreliability growthКАЕПідвищення надійності систем керування рухомим складом залізниць на базі сучасних комутаційних елементівПовышение надежности систем управления подвижным составом железных дорог на базе современных коммутационных элементовthesis