Бутько, Тетяна ВасилівнаПрохорченко, Андрій Володимирович;Музикіна, Світлана Ігорівна2013-10-212013-10-212012Бутько, Т. В. Формування моделі оперативного управління процесом просування вагонів з небезпечними вантажами в підсистемі “технічна станція – прилегла дільниця” на базі нечіткої ситуаційної мережі / Т. В. Бутько, А. В. Прохорченко, С. І. Музикіна // Інформаційно-керуючі системи на залізничному транспорті. – 2012. – № 5. – С. 13–16.http://eadnurt.diit.edu.ua:82/jspui/handle/123456789/1746С. Музикіна: ORCID 0000-0002-5832-6949UK: У роботі запропоновано для формалізації технології оперативного управління процесом просування вагонів з небезпечними вантажами в підсистемі "технічна станція - прилегла дільниця" використовувати підхід на основі побудови нечіткої ситуаційної моделі, яка дозволяє зменшити ризики виникнення потенційно можливих транспортних подій і пов'язаних з ними збитків в процесі виконання поїзної і маневрової роботи шляхом інтелектуальної підтримки планування.RU: В работе предложено для формализации технологии оперативного управления процессом продвижения вагонов с опасными грузами в подсистеме "техническая станция - прилегающий участок" использовать подход на основе построения нечеткой ситуационной модели, которая позволяет уменьшить риски возникновения потенциально возможных транспортных событий и связанных с ними убытков в процессе выполнения поездной и маневровой работы путем интеллектуальной поддержки планирования.EN: In this paper we proposed to formalize the operational process control technology to promote cars with dangerous cargoes in the subsystem "technical station - adjacent area" using an approach based on the construction of fuzzy situational model, which can reduce the risks of potentially possible traffic events and associated losses during the train operations and shunting through intelligent support of planning EN: In this paper we proposed to formalize the operational process control technology to promote cars with dangerous cargoes in the subsystem "technical station - adjacent area" using an approach based on the construction of fuzzy situational model, which can reduce the risks of potentially possible traffic events and associated losses during the train operations and shunting through intelligent support of planning.ukзалізничний транспортвагони з небезпечними вантажаминечітка ситуаційна мережаеволюційне моделюванняжелезнодорожный транспортвагоны с опасными грузаминечеткая ситуационная сетьэволюционное моделированиеrailway transportcars with dangerous goodsfuzzy situational networkevolutionary modelingФормування моделі оперативного управління процесом просування вагонів з небезпечними вантажами в підсистемі “технічна станція – прилегла дільниця” на базі нечіткої ситуаційної мережіФормирование модели оперативного управления процессом продвижения вагонов с опасными грузами в подсистеме "техническая станция - прилегающая участок" на базе нечеткой ситуационной сетиArticle