Кудряшов, Андрей Вадимович2012-06-062012-06-062009Кудряшов, А. В. Определение рациональных режимов скатывания отцепов с сортировочных горок / А. В. Кудряшов // Вісн. Дніпропетр. нац. ун-ту залізничн. трансп. ім. акад. В. Лазаряна. – Дніпропетровськ, 2009. – Вип. 28. – С. 149–154. – DOI: 10.15802/stp2009/13627.1993-9175http://eadnurt.diit.edu.ua:82/jspui/handle/123456789/1100http://stp.diit.edu.ua/article/view/13627/11466http://stp.diit.edu.ua/article/view/13627А. Кудряшов: ORCID 0000-0002-5965-3378UKR: Виконано дослідження та розроблено методику вибору раціональних параметрів режиму гальмування керованого відчепу в групі з трьох відчепів із заданими номерами розділових стрілок. Методика призначена для рішення задачі оптимізації режимів гальмування відчепів составу.RUS: Выполнены исследования и разработана методика выбора рациональных параметров режима торможения управляемого отцепа в группе из трех отцепов с заданными номерами разделительных стрелок. Методика предназначена для решения задачи оптимизации режимов торможения отцепов состава.ENG: Researches are executed and the method of choice of rational parameters of the mode of braking of guided cut in a group of three cuts with the set numbers of dividing switches is developed. The method is aimed at the solution of optimization task of modes of braking the rolling stock cuts.ru-RUсортувальні гіркискочування відчепівавтоматизаціясортировочные горкискатывание отцеповавтоматизацияsorting slidesrolling the cutautomationКСВОпределение рациональных режимов скатывания отцепов с сортировочных горокВизначення раціональних режимів скочування відчепів з сортувальних гірокThe Definition of Rational Modes of Uncoupled Cars Rolling Down from HumpsArticle