Бобровский, Владимир ИльичРогов, Н. В.2014-06-032014-06-032004Бобровский, В. И. Оптимизация режимов регулирования скорости отцепов при роспуске составов на горках / В. И. Бобровский, Н. В. Рогов // Вісн. Дніпропетр. нац. ун-ту залізн. трансп. ім. акад. В. Лазаряна. – Дніпропетровськ, 2004. – Вип. 4. – С. 174–182. – DOI: 10.15802/stp2004/20911.2307-3489 (Print)2307-6666 (Online)http://eadnurt.diit.edu.ua:82/jspui/handle/123456789/2368http://stp.diit.edu.ua/article/view/20911/18444http://stp.diit.edu.ua/article/view/20911В. Бобровский: ORCID 0000-0001-8622-2920RU: Разработан итерационный метод оптимизации режимов торможения отцепов состава на сортировочных горках, позволяющий максимизировать интервалы между отцепами на разделительных стрелках,выполнены исследования его эффективности.UA: Розроблено ітераційний метод оптимізації режимів гальмування відчепів состава на сортувальних гірках,що дозволяє максимізувати інтервали між відчепами на розділових стрілках, виконані дослідження його ефективності.EN: The authors have developed an iteration method of optimizing the train cuts braking modes on the sorting humps,which allows maximizing the intervals between the cuts on separating switches, and made a study of its efficiency.ru-RUметод оптимизацииторможение отцеповсортировочная горкаинтервалметод оптимізаціїгальмування відчепівсортувальна гіркаінтервалoptimization techniqueunhook the brakinghump yardintervalКСВОптимизация режимов регулирования скорости отцепов при роспуске составов на горкахОптимізація режимів регулювання швидкості відчепів при розпуску составів на гіркахOptimization of Methods of cuts Speed Control in the Dissolution of the Rolling Stocks on Hump JardsArticle