Myamlin, Serhiy V.Prikhod'ko, Vladimir I.Zhizhko, Viktoriya V.Duzik, Vadym M.2014-09-302014-09-302013Study of the Dynamic of Interregional Dual-System Electric Train of JSC "Kryukov Car-Building Company" / S. Myamlin, V. Prikhod'ko, V. Zhizhko, V. Duzik // Proceedings of the 9th International Conference on Railway Bogies and Running Gears, Budapest, September 9-12. — Budapest, 2013. — P. 119-124.http://eadnurt.diit.edu.ua/jspui/handle/123456789/2677S. Myamlin: ORCID 0000-0002-7383-9304EN: The purpose of this study is a theoretical evaluation of dynamic parameters of the head and the intermediate dual-system electric interregional train of JSC "Kryukov car-building company" throughout the range of operating speeds. The simulation uses a computer program «DYNRAIL», developed in Dnepropetrovsk National University of Railway Transport (DNURT). A results of the theoretical studies of dynamic loading of the head and Intermediate cars of dual- system interregional electric train it's received a confirmation of design speed, which is 200 km/h.UK: Метою даного дослідження є теоретична оцінка динамічних параметрів головного і проміжних вагонів в двосистемному міжрегіональному електропоїзді ВАТ «Крюківський вагонобудівний завод" в усьому діапазоні робочих швидкостей. Моделювання використовує комп'ютер програму «DYNRAIL», розроблену в Дніпропетровському національному університеті залізничного транспорту (ДНУЗТ.) Результати теоретичних досліджень динамічного навантаження головного і проміжних вагонів в двосистемному міжрегіональному електропоїзді отримали підтвердження для створення швидкості, що становить 200 км / год.RU: Целью данного исследования является теоретическая оценка динамических параметров главного и промежуточных вагонов в двухсистемном межрегиональном электропоезде ПАО «Крюковский Вагоностроительный завод" во всем диапазоне рабочих скоростей. Моделирование использует компьютер программу «DYNRAIL», разработанную в Днепропетровском национальном университете железнодорожного транспорта (ДНУЖТ). Результаты теоретических исследований динамической нагрузки главного и промежуточных вагонов в двухсистемном межрегиональном электропоезде получили подтверждение для создания скорости, что составляет 200 км / ч.endynamic parametersdual-system electric interregional traindesign speedsimulationдинамічні параметридвосистемний міжрегіональний електропоїздрозрахункова швидкістьмоделюваннядинамические параметрыдвухсистемный межрегиональный электропоездрасчетная скоростьмоделированиеКВВГНДІ РСК і ТСStudy of the Dynamic of Interregional Dual-System Electric Train of JSC "Kryukov Car-Building Company"Вивчення динаміки міжрегіонального двосистемного електропоїзду ВАТ «Крюківський вагонобудівний завод"Изучение динамики межрегионального двухсистемного электропоезда ПАО «Крюковский вагоностроительный завод"Article