Клюшник, Ігор Анатолійович2017-11-152017-11-152017Клюшник, І. А. Дослідження можливості використання нейронних мереж при випробуваннях гідравлічних передач тепловозів / І. А. Клюшник // Інформаційно–керуючі системи на залізничному транспорті. – 2017. – № 5. – С. 8–15.http://eadnurt.diit.edu.ua/jspui/handle/123456789/10245І. Клюшник: ORCID 0000-0001-9939-0755UK: Досліджено можливість розроблення системи самодіагностики інформаційно-вимірювальної системи випробувань гідравлічних передач тепловозів. Запропоновано використання нейронних мереж і нечіткої логіки для розроблення системи самодіагностики інформаційно-вимірювальної системи випробувань гідравлічних передач тепловозів. Як початковий етап розроблення системи діагностики за допомогою нейронних мереж представлена нейронна мережа, що прогнозує частоту обертання турбінного колеса гідропередачі при випробуваннях у режимі вибігу. Таке рішення дозволяє застосовувати в режимі вибігу датчик Д2-ММУ-2.RU: Исследована возможность разработки системы самодиагностики информационно-измерительной системы испытаний гидравлических передач тепловозов. Предложено использование нейронных сетей и нечеткой логики для разработки системы самодиагностики информационно- измерительной системы испытаний гидравлических передач тепловозов. Как начальный этап разработки системы диагностики с помощью нейронных сетей представлена нейронная сеть, которая прогнозирует частоту вращения турбинного колеса гидропередачи при испытаниях в режиме выбега. Такое решение позволяет применять в режиме выбега датчик Д2-ММУ-2.EN: The possibility of developing a selfdiagnostics system of the diesel locomotives hydraulic transmissions information-measuring test system is researched. The use of neural networks and fuzzy logic for the development of a self-diagnostics system of the diesel locomotives hydraulic transmissions informationmeasuring tests system is proposed. As the initial stage of developing a diagnostic system using neural networks, a neural network is presented which predicts the rotational speed of the hydraulic turbine wheel during run-time tests. For this purpose, a three-layered, fully permeable perceptron is constructed. This perceptron allows to predict the last 24 seconds of rotation of the hydraulic transmission turbine wheel shaft in run-out mode based on the previous 48 seconds with a fairly high accuracy. Such a developed neural network can be used as part of a selfdiagnostic subsystem of the diesel locomotives hydraulic transmissions information-measuring test system and in tests of transmissions in run-out mode when the sensor D2-MMU-2 is used.uk-UAвипробування гідравлічних передач тепловозівнейронна мережатахометричний датчик Д2-ММУ-2испытания гидравлических передач тепловозовнейронная сетьтахомерический датчик Д2-ММУ-2tests of locomotives hydraulic transmissionsneural networktachometric sensor D-2MMU-2КЕОМДослідження можливості використання нейронних мереж при випробуваннях гідравлічних передач тепловозівИсследование возможности использования нейронных сетей при испытаниях гидравлической передач тепловозаResearch of the Possibility of Using Neural Networks in the Tests of Locomotive Hydraulic TransmissionsArticle