Гончар, Сергій Володимирович2023-09-262023-09-262023Гончар С. В. Проєкт спорудження колонної станції метрополітену глибокого закладення у глинястому сланці : дипломна робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра : спец. 192 – будівництво та цивільна інженерія / наук. керівник В. П. Купрій ; Укр. держ. ун-т науки і технологій. Дніпро, 2023. 56 с.https://crust.ust.edu.ua/handle/123456789/17504UKR: Бакалаврська робота виконана на 56 сторінках, містить 15 ілюстрацій, 2 таблиці та 10 використаних джерел. В бакалаврській роботі виконано аналіз та вплив інженерно-геологічних та гідрогеологічних умов будівництва на вибір конструкції колонної станції та технологію її спорудження. Запроєктована конструкція колонної станції метрополітену із залізобетонних блоків. Виконано статичний розрахунок колонної станції метрополітену із залізобетонних блоків з використанням методу скінченних елементів. Розроблена технології спорудження колонної станції метрополітену із залізобетонних блоків з розробкою породи буровибуховим способом. Запропонована технологія спорудження колонної станції метрополітену зі збірного залізобетону з використанням залізобетонних блоків з зв’язками розтягу у стиках. Розроблені основи охорони праці та безпеки в надзвичайних ситуаціях. Мета роботи – проєктування конструкції і розробка технології спорудження колонної станції метрополітену із залізобетону. Об’єкт розробки – колонна станція метрополітену. Метод дослідження – метод скінченних елементів.ENG: The bachelor's thesis consist of 56 pages, contains 15 illustrations, 2 tables and 10 sources. In the bachelor's thesis, the analysis and influence of engineering-geological and hydrogeological construction conditions on the choice of the structure of the column station and the technology of its construction were performed. The planned structure of the subway station column made of reinforced concrete blocks. A static calculation of a subway station column made of reinforced concrete blocks was performed using the finite element method. The technology for the construction of a columnar subway station from reinforced concrete blocks with the development of the rock by the drilling and blasting method has been developed. The proposed technology for the construction of a columnar subway station from precast reinforced concrete using reinforced concrete blocks with tension ties in the joints. Basics of labor protection and safety in emergency situations have been developed. The purpose of the work is to design the structure and develop the technology for the construction of a columnar subway station from reinforced concrete. The object of development is a shallow column metro station. The research method is the finite element method.ukметрополітенколонна станціяметод скінченних елементівтехнологія спорудженняохорона праціmetrocolumn stationshallow foundationstatic calculationfinite element methodconstruction projectlabor protectionВКРКТІTECHNOLOGYПроєкт спорудження колонної станції метрополітену глибокого закладення у глинястому сланціThe Construction Project of a Deep Column Metro Station in Clay ShaleBachelor Thesis