Мищенко, Максим Иванович2013-05-282013-05-282012Міщенко, М. І. Організаційно-економічні принципи реформування залізничного транспорту / М. І. Міщенко // Вісн. Дніпропетр. нац. ун-ту залізн. трансп. ім. акад. В. Лазаряна. – Дніпропетровськ, 2012. – Вип. 42. – С. 286–291. – DOI: 10.15802/stp2012/9420.2307-3489 (Print)2307-6666 (Online)http://eadnurt.diit.edu.ua:82/jspui/handle/123456789/1660http://stp.diit.edu.ua/article/view/9420/8181http://stp.diit.edu.ua/article/view/9420/8181М. Міщенко: ORCID 0000-0003-0372-1957UK: Досліджуються результати вертикального розділення залізниць країн Європейського співтовариства. Аналізуються отримані ефекти й фактори, які впливають на підвищення конкурентоспроможності й ефективності діяльності залізничного транспорту з урахуванням вимог чинного законодавства Європейського співтовариства.RU: Исследуются результаты вертикального разделения железных дорог стран Европейского сообщества. Анализируются полученные эффекты и факторы, которые влияют на повышение конкурентоспособности и эффективности деятельности железнодорожного транспорта с учётом действующего законодательства Европейского сообщества.EN: Results of vertical division of railways of the countries of the European community are investigated. The received effects and factors which influence increase of competitiveness and efficiency of activity of a railway transportation with the account of the current legislation of the European community are analyzed.uk-UAвертикальне розділеннялібералізаціяреформуваннязалізничний транспортЄвропейське співтовариствокомпанії-операториінфраструктураДиректива ЄСвертикальное разделениелиберализацияреформированиежелезнодорожный транспортЕвропейское сообществокомпании-операторыинфраструктураДиректива ЕСvertical divisionliberalisationreforminga railway transportationthe European communitythe companies-operatorsan infrastructureEU InstructionКЕМОрганізаційно-економічні принципи реформування залізничного транспортуОрганизационно-экономические принципы реформирование железнодорожного транспортаOrganizational-Economic Principles of Reforming of the Railway TransportationArticle