Босов, Аркадий АркадьевичМямлин, Сергей ВитальевичПанасенко, Виталий ЯковлевичКлименко, Ирина Владимировна2011-02-022011-02-022009Пути совершенствования конструкции тележки грузового вагона / А. А. Босов, С. В. Мямлин, В. Я. Панасенко, И. В. Клименко // Вісн. Дніпропетр. нац. ун-ту залізничн. трансп. ім. акад. В. Лазаряна. – Дніпропетровськ, 2009. – Вип. 29. – С. 27–32. – DOI: 10.15802/stp2009/13484.2307–3489 (Print)2307–6666 (Online)http://eadnurt.diit.edu.ua/jspui/handle/123456789/188http://stp.diit.edu.ua/article/view/13484/11316http://stp.diit.edu.ua/article/view/13484А. Босов: ORCID 0000-0002-5348-2205; С. Мямлин: ORCID 0000-0002-7383-9304; И. Клименко: ORCID 0000-0001-8889-8713UK: У статті наведено аналіз чинників, що впливають на знос пари «колесо-рейка», і зроблений висновок про доцільність створення у вузлі «боковина-букса» кінематичної пари третього роду.RU: В статье приведен анализ факторов, влияющих на износ пары «колесо-рельс», и сделан вывод о целесообразности создания в узле «боковина-букса» кинематической пары третьего рода.EN: In the article the analysis of factors influencing upon wear of a “wheel-rail” pair is organized and the conclusion on advisability of creation of the third kind kinematical pair in a “side girder-axle box” assembly is made.ru-RUзношуванняколесорейкабуксабоковинаизносрельсwearwheelrailside girderaxle boxКБМКВМКПМКБЖДКВВГПути совершенствования конструкции тележки грузового вагонаШляхи вдосконалення конструкції візка вантажного вагонуThe Ways of the Freight Train Trucks Design ImprovementArticle