Чудесна, Еліна Едуардівна2022-12-292022-12-292022Чудесна Е. Е. Обґрунтування технології проходки перегінного тунелю в скельних породах : дипломна робота на здобуття кваліфікаційного ступеня магістра : спец. 192 – будівництво та цивільна інженерія / наук. керівник О. Л. Тютькін ; Укр. держ. ун-т науки і технологій. Дніпро, 2022. 67 с.http://eadnurt.diit.edu.ua/jspui/handle/123456789/16243UKR: Магістерська робота виконана на 67 сторінках, містить 20 ілюстрацій, 1 таблицю та 18 використаних джерел. В магістерській роботі виконано порівняльний аналіз технологій проходки перегінного тунелю в скельних породах. Визначено переваги та недоліки щитової проходки та буровибухових робіт під час спорудження перегінних тунелів метрополітену. Розроблена скінченно-елементна модель перегінного тунелю. Проведене математичне моделювання системи «тунельна оправа – породний масив». Визначено параметри напружено-деформованого стану перегінного тунелю. Обґрунтовано технологію спорудження перегінного тунелю в скельних породах за допомогою буровибухових робіт. Мета дослідження – обґрунтування технології проходки перегінного тунелю в скельних породах. Об’єкт дослідження – перегінний тунель в скельних породах. Метод дослідження – метод скінченних елементів.ENG: The master's thesis consist of 67 pages, contains 20 illustrations, 1 table and 18 sources. In the master's thesis, a comparative analysis of the technologies of driving a running tunnel in rock was performed. The advantages and disadvantages of shield tunneling and drilling and blasting works during the construction of metro tunnels are determined. A finite element model of the running tunnel was developed. Mathematical modeling of the "tunnel lining - rock massif" system was carried out. The parameters of the stress-strain state of the running tunnel have been determined. The technology of the construction of a running tunnel in rock with the help of drilling and blasting is substantiated. The purpose of the research is a rationale for the driving technology of a running tunnel in rock. The object of research is a running tunnel. The research method is the finite element method.uk-UAметрополітенперегінний тунельматематичне моделюванняметод скінченних елементівтехнологія спорудженнябуровибухові роботиmetrorunning tunnelmathematical modelingfinite element methodconstruction technologydrilling and blasting worksКТІВКРОбґрунтування технології проходки перегінного тунелю в скельних породахRationale for the Driving Technology of a Running Tunnel in RockMasters Thesis