Мямліна, Антоніна Владиславівна2021-10-192021-10-192021Мямліна А. В. Промоція читання та соціальні комунікації: можливості та виклики університетських бібліотек у глобальному сценарії невизначеності. Ч. 1 : [презентація].University Library at a New Stage of Social Communications Development : тези доп. VI Міжнар. конф., (м. Дніпро, 7–8 жовт. 2021 р.). Дніпро, 2021. URL: http://conflib.diit.edu.ua/Conf_univ_Library_2021/paper/view/24854/13798.http://conflib.diit.edu.ua/Conf_univ_Library_2021/paper/view/24854/13798http://eadnurt.diit.edu.ua/jspui/handle/123456789/14174UK: Промоція академічних бібліотек та можливості промоції читання під час нестабільності є метою даної невеличкої розвідки. Буде проаналізовано рекламні кампанії бібліотек та зразки кризових комунікацій бібліотек, які допоможуть частково впоратися з новими викликами під час невизначеності.EN: The promotion of academic libraries and the ability to promote reading during instability is the goal of this small study. Library advertising campaigns and samples of library crisis communications will be analyzed, which will help to partially cope with new challenges in case of uncertainty.uk-UAсоціальні комунікаціїуніверситетські бібліотекирекламапромоція та кризові комунікаціїsocial communicationsuniversity librariesadvertising campaignsadvertisingpromotion and crisis communicationsПромоція читання та соціальні комунікації: можливості та виклики університетських бібліотек у глобальному сценарії невизначеності. Ч. I (презентація)Promotion of Reading: Opportunities and Challenges of University Libraries in the Global Scenario of Uncertainty. P. I (presentation)Presentation