Мойсеєнко, Костянтин Володимирович2013-02-192013-02-192011Мойсеєнко, К. В. Вплив довжини прямої вставки на допустимі швидкості руху поїздів суміжними стрілочними переводами, укладеними за першою схемою / К. В. Мойсеєнко // Вісн. Дніпропетр. нац. ун-ту залізн. трансп. ім. акад. В. Лазаряна. – Дніпропетровськ, 2011. – Вип. 38. – С. 117–126. – DOI: 10.15802/stp2011/6822.2307–3489 (Print)2307–6666 (Online)http://eadnurt.diit.edu.ua:82/jspui/handle/123456789/1506http://stp.diit.edu.ua/article/view/6822/5853http://stp.diit.edu.ua/article/view/6822UK: Наведено результати експериментального дослідження впливу довжини прямої вставки між суміжними стрілочними переводами, укладеними за першою схемою, на допустимі за критерієм міцності переводу швидкості руху поїздів та напружено-деформований стан таких переводів.RU: Приведены результаты экспериментального исследования влияния длины прямой вставки между смежными стрелочными переводами, уложенными по первой схеме, на допустимые по критерию прочности перевода скорости движения поездов и напряженно-деформированное состояние таких переводов.EN: The results of experimental research of influence of length of a direct insert between adjacent switches laid according to the first scheme on admissible speeds of movement of trains by criterion of switch strength and the strained-and-stressed state of such switches are presented.uk-uaстрілочний перевідпряма вставкашвидкості руху поїздівстрелочный переводпрямая вставкаскорости движения поездовswitchdirect insertspeeds of movement of trainsКККГВплив довжини прямої вставки на допустимі швидкості руху поїздів суміжними стрілочними переводами, укладеними за першою схемоюВлияние длины прямой вставки на допустимые скорости движения поездов смежными стрелочными переводами, уложенными по первой схемеFathom Influence of Straight Insertion on Allowed Speed by Allied Pointworks which are Created by the First SchemeArticle