Бобровский, Владимир ИльичДемченко, Евгений Борисович2012-12-032012-12-032012Бобровский, В. И. Совершенствование имитационной модели процесса надвига и роспуска составов на сортировочных горках / В. И. Бобровский, Е. Б. Демченко // Транспортні системи та технології перевезень : зб. наук. пр. Дніпропетр. нац. ун-ту залізн. трансп. ім. акад. В. Лазаряна. – Дніпропетровськ, 2012. – Вип. 3. – С. 5–9. – DOI: 10.15802/tstt2012/17178.2222-419Х (Print)2313-8688 (Online)http://eadnurt.diit.edu.ua:82/jspui/handle/123456789/1355http://tstt.diit.edu.ua/article/view/17178http://tstt.diit.edu.ua/article/view/17178/14838В. Бобровский: ORCID 0000-0001-8622-2920; Е. Демченко: ORCID 0000-0003-1411-6744RUS: Выполнен анализ существующих направлений исследования режимов работы маневровых тепловозов в процессе надвига и роспуска составов. Обоснована необходимость и даны рекомендации по созданию имитационной модели расформирования составов на сортировочной горке, учитывающей особенности работы горочных локомотивов.UKR: Виконано аналіз існуючих напрямків дослідження режимів роботи маневрових тепловозів в процесі насуву та розпуску составів. Обґрунтована необхідність та надані рекомендації щодо створення імітаційної моделі розформування составів на сортувальній гірці, яка б враховувала особливості роботи гіркових локомотивів.ENG: The analysis of existing research guidelines of operating modes of shunting diesel locomotives in pushing and breaking-up processes on a hump yard is made. Necessity is proved and recommendations about creation of simulation model of pushing process are given. This model should consider the hump engine's operation features.ruсортировочная горкарежим расформирования составовгорочный локомотивсортувальна гіркарежим розформування составівгірковий локомотивhump yardbreaking-up modehump engineКСВСовершенствование имитационной модели процесса надвига и роспуска составов на сортировочных горкахУдосконалення імітаційної моделі процесу насування та розпуску составів на сортувальних гіркахDetermination of the Optimal Assignment of the Distribution of Sorting Tracks between Car TrafficArticle