Чернишова, Оксана СергіївнаКовальов, Вячеслав Вікторович2016-08-032016-08-032016Чернишова, О. С. Вибір раціонального значення максимального ухилу під час проектування високошвидкісних магістралей / О. С.Чернишова, В. В. Ковальов // Вісник Придніпровської державної академії будівництва та архітектури : зб. наук. пр. – Дніпропетровськ, 2016. – Вип. 6. – С.10–15.http://eadnurt.diit.edu.ua/jspui/handle/123456789/8916О. Чернишова: ORCID 0000-0002-8132-2153, В. Ковальов: ORCID 0000-0001-6731-4192UK: В роботі розроблена модель, що дозволить обирати раціональні параметри поздовжнього профілю під час проектування високошвидкісних магістралей в Україні з урахуванням рівня фінансування.RU: В работе разработана модель, позволяющая выбирать рациональные параметры продольного профиля при проектировании высокоскоростных магистралей в Украине с учетом уровня финансирования.EN: The model that would allow to choose rational parameters of the longitudinal profile in the design of high-speed railways in Ukraine, taking into account the level of funding, was developed.uk-UAвисокошвидкісна магістральмаксимальний ухилкапітальні вкладенняексплуатаційні витратиоптимізаціяраціональне значеннявысокоскоростная магистральмаксимальный уклонкапитальные вложенияэксплуатационные затратыоптимизациярациональное значениеhigh-speed linethe maximum slopecapital expendituresoperating costsoptimizationrational valueКПБДГВибір раціонального значення максимального ухилу під час проектування високошвидкісних магістралейВыбор рационального значения максимального уклона при проектировании высокоскоростных магистралейChoice of Rational Values of Maximum Slope in Design High-speed LinesArticle