Гуржи, Наталія ЛеонідівнаГуржи, Наталья ЛеонидовнаHurzhy, Nataliya L.2017-01-112017-01-112010-09-28http://eadnurt.diit.edu.ua/jspui/handle/123456789/9355Гуржи, Н. Л. Поліпшення технічних характеристик секційного вагону-платформи шляхом вдосконалення конструкції : автореф. дис. … канд. техн. наук: 05.22.07 / Н. Л. Гуржи ; Дніпропетр. нац. ун-т залізн. трансп. ім. акад. В. Лазаряна. — Дніпропетровськ, 2010. — 20 с. Захист — 28 листопада 2010 р.UK: Дисертація присвячена розробці нового типу рухомого складу для перевезення контейнерів - секційного вагона-платформи. Вперше розроблено математичні моделі для розрахунку динамічних і міцнісних характеристик вагона-платформи секційного типу. Дана порівняльна оцінка ефективності роботи секційного і довгобазного вагона-платформи.RU: Диссертация посвящена разработке нового типа подвижного состава для перевозки контейнеров - секционного вагона-платформы. Впервые разработаны математические модели для расчета динамических и прочностных характеристик вагона-платформы секционного типа. Дана сравнительная оценка эффективности работы секционного и длиннобазного вагона-платформы.ukзалізничний транспортрухомий складвантажні вагониплатформиконтейнерні перевезеннявантажопідйомність вагоніввузол зчленуваннядинамічна навантаженістьміцнісні характеристикивтомна міцністьжелезнодорожный транспортподвижной составгрузовые вагоныплатформыконтейнерные перевозкигрузоподъемность вагоновузел сочленениядинамическая нагруженностьпрочностные характеристикиусталостная прочностьrailway transportrolling stockfreight carsplatformcontainer shippingwagon loadarticulation nodeimpact forcesstrength characteristicsfatigue limitПоліпшення технічних характеристик секційного вагону-платформи шляхом вдосконалення конструкціїУлучшение технических характеристик секционного вагона-платформы путем усовершенствования конструкцииthesis