Afanasieva, Larysa V.Smyrnova, Maya L.2020-06-232020-06-232020Afanasieva L. V., Smyrnova M. L. The Features of a Professionally-Oriented Teaching English Language to Technical Specialties Students of Higher Educational Establishments : [препринт]. Сучасні проблеми германського та романського мовознавства : зб. Міжнар. наук.-практ. конф., 16 берез. 2020 р. Рівне : РДГУ, 2020. C. 142–152.http://eadnurt.diit.edu.ua/jspui/handle/123456789/11960L. Afanasieva: ORCID 0000-0003-3641-2341; M. Smyrnova: ORCID 0000-0002-2576-044XEN: Annotaion. The formation and development of communication skills and abilities of technical specialties students that are necessary for effective activities in the field of professional foreign language interaction are considered in the article. The basic principles of the organization of teaching students of non-linguistic universities in the framework of a system active approach based on the communicative acts used in professionally-oriented teaching of the English are proposed here. Teaching special English is based primarily on taking into account the needs of students in learning a foreign language, dictated by the characteristic features of profession or specialty. The transformations that take place in all spheres of our lives provide professionals with new opportunities for self-realization, which can be carried out not only through individual cases of communication with foreign colleagues and partners, but also in the process of professional activity in a foreign-language society. In this connection, it is necessary to direct students' training in the development of abilities to solve problems related to the future specialty and to present their results by means of a foreign language, that is, the formation of a foreign language professional communicative competence.UK: Анотація. Трансформації, які відбуваються у всіх сферах нашого життя, дають професіоналам нові можливості для самореалізації, які можна здійснити не лише через окремі випадки спілкування із закордонними колегами та партнерами, а й у процесі професійної діяльності в іншомовному суспільстві. У зв’язку з цим необхідно спрямувати навчання студентів на розвиток вмінь вирішувати проблеми, пов’язані з майбутньою спеціальністю, та представляти їх результати за допомогою іноземної мови, тобто на формування професійної комунікативної компетенції іноземної мови. У статті розглянуто формування та розвиток комунікативних навичок та вмінь студентів технічних спеціальностей, необхідних для ефективної діяльності у сфері професійної іншомовної взаємодії. Тут запропоновані основні принципи організації навчання студентів нелінгвістичних університетів в рамках системного активного підходу, заснованого на комунікативних актах, що використовуються у професійно орієнтованому викладанні англійської мови. Викладання спеціальної англійської мови ґрунтується насамперед на врахуванні потреб студентів у вивченні іноземної мови, продиктованих характерними особливостями професії чи спеціальності. Ключові слова: технічний університет, професійно-орієнтоване навчання, комунікативна майстерність, системно-діяльнісний підхід, міжкультурна комунікація, сучасні вимоги, комунікаційні технології, професійна взаємодія.entechnical universityprofessionally-oriented trainingcommunicative skillsystem-activity an approachintercultural communicationmodern requirementscommunication technologiesprofessional interactionтехнічний університетпрофесійно-орієнтоване навчаннякомунікативна майстерністьсистемно-діяльнісний підхідміжкультурна комунікаціясучасні вимогикомунікаційні технологіїпрофесійна взаємодіяКІМThe Features of a Professionally-Oriented Teaching English Language to Technical Specialties Students of Higher Educational Establishments (prepint)Особливості професійно - орієнтованого навчання англійській мові студентів технічних спеціальностей вищих навчальних закладів (препринт)Article