Казакевич, Михаил Исаакович2015-04-242015-04-242014Казакевич М.И. Современное развитие проектирования и строительства средне- и длиннопролетных мостов на высокоскоростных железных дорогах (HSR) Китая // Мости та тунелі: теорія, дослідження, практика. – 2014. – Вип. 6. – С. 47–55. – DOI: 10.15802/bttrp2014/41349.2227-1252 (Print)2413-6212 (Online)http://eadnurt.diit.edu.ua/jspui/handle/123456789/3703http://bttrp.diit.edu.ua/article/view/41349/37781http://bttrp.diit.edu.ua/article/view/41349М. Казакевич: ORCID 0000-0003-3396-1775RU: Цель. Обзор методов проектирования и строительства железнодорожных мостов средних и больших пролетов на высокоскоростных магистралях Китая. Методика. Для достижения поставленной цели изучен опыт проектирования и строительства средне и длиннопролетных мостов на высокоскоростных железных дорогах Китая. Результаты. Анализ традиционных и современных подходов к проектированию мостов на высокоскоростных магистралях железных дорог Китая и разработка современных требований к проектированию таких мостов. Научная новизна. Предлагаются новые, высокоэффективные подходы к разработке проектов железнодорожных мостов на высокоскоростных магистралях. Практическая значимость. Применение полученных результатов к расчетам и проектированию мостов на высокоскоростных магистралях железных дорог Китая.UK: Мета. Огляд методів проектування і будівництва залізничних мостів середніх і великих прогонів на високошвидкісних магістралях Китаю. Методика. Для досягнення поставленої мети вивчено досвід проектування і будівництва середньо і великопрогонових мостів на високошвидкісних залізницях Китаю. Результати. Аналіз традиційних і сучасних підходів до проектування мостів на високошвидкісних магістралях залізниць Китаю і розробка сучасних вимог до проектування таких мостів. Наукова новизна. Пропонуються нові, високоефективні підходи до розробки проектів залізничних мостів на високошвидкісних магістралях. Практична значимість. Застосування отриманих результатів до розрахунків і проектування мостів на високошвидкісних магістралях залізниць Китаю.EN: Purpose. Review of methods of design and construction of railway bridges medium and longer spans on highspeed lines in China. Methodology. To achieve this goal studied the experience of the design and construction of medium and longer spans bridges on the high-speed railway in China. Findings. Analysis of traditional and modern approaches to the design of bridges on high-speed highway of railways of China’s and development of modern requirements for the design of such bridges. Originality. Is proposed new, highly effective approach to developing projects of bridges on high-speed railways. Practical value. Application of the results to the calculation and design of bridges on high-speed highways of Railway of China.ru-RUсреднепролетные мостыдлиннопролетные мостымосты Китаяжесткая рамагибкая аркадеформация балкисередньопрогонові мостивеликопрогонові мостимости Китаюжорстка рамагнучка аркадеформація балкиmedium spans bridgeslonger spans bridgesbridges in Chinarigid frameflexible archdeformation of the beamКМТСовременное развитие проектирования и строительства средне- и длиннопролетных мостов на высокоскоростных железных дорогах (HSR) КитаяСучасний розвиток проектування і будівництва середньо – і великопрогонових мостів на високошвидкісних залізницях (HSR) КитаюModern the Development of Design and Construction Medium and Longer Spans of Bridges on the High-Speed Rail (HSR) of ChinaArticle