Вакуленко, Ігор ОлексійовичГрищенко, Микола Миколайович2014-10-242014-10-242008Вакуленко, І. О. Структурні перетворення в металі залізничного колеса від взаємодії з рейкою / І. О. Вакуленко, М. М. Грищенко // Вісн. Дніпропетр. нац. ун-ту залізничн. трансп. ім. акад. В. Лазаряна. – Дніпропетровськ, 2008. – Вип. 23. – С. 175–177. – DOI: 10.15802/stp2008/15007.2307–3489 (Print)2307–6666 (Online)http://eadnurt.diit.edu.ua/jspui/handle/123456789/2836http://stp.diit.edu.ua/article/view/15007/12914http://stp.diit.edu.ua/article/view/15007І. Вакуленко: ORCID 0000-0002-7353-1916; М. Грищенко: ORCID 0000-0002-3690-5130UK: Виникнення руйнування залізничного колеса обумовлено формуванням високих локальних напружень від неоднорідної пластичної деформації за рахунок циклічної зміни температур під час гальмування.RU: Возникновение разрушения железнодорожного колеса обусловлено формированием высоких локальных напряжений от неоднородной пластической деформации при циклической смене температур при торможении.EN: The destruction occurrence in a railroad wheel is caused by formation of the high local stresses produced by the inhomogeneous plastic deformation when the cyclic temperature change takes place during and after braking using brake shoes.uk-UAзалізничне колесотемпературагальмуванняжелезнодорожное колесоторможениеa railroad wheeltemperaturebrakingКТМСтруктурні перетворення в металі залізничного колеса від взаємодії з рейкоюСтруктурные преобразования в металле железнодорожного колеса от взаимодействия с рейкойStructural Transformations in the Metal of Train Wheels from the Engagement with the RailArticle