Суліма, Павло Геннадійович2022-01-132022-01-132021Суліма П. Г. Розширення можливостей систем диспетчерського контролю по ідентифікації рухомого складу : дипломна робота на здобуття кваліфікаційного ступеня магістра : спец. 151 – автоматизація та комп’ютерно-інтегровані технології / наук. керівник В. В. Маловічко ; Укр. держ. ун-т науки і техногогій. Дніпро, 2021. 61 с.http://eadnurt.diit.edu.ua/jspui/handle/123456789/14415UK: Магістерська дисертація виконана на 61 сторінках, містить 27 ілюстрацій, 6 таблиць, 15 джерел літератури. У дисертації досліджується розширення можливостей систем диспетчерського контролю по ідентифікації рухомого складу. Для ідентифікації рухомого складу та для контролю пересування вантажів і вантажних вагонів, враховуючі ті, що належать приватним фірмам, необхідна система яка буде контролювати їх переміщення в онлайн режимі. Існує багато систем ідентифікації, але встановлення нової системи на залізниці потребує значних економічних затрат, тому пропонується розробити систему і пов’язати її з діючою системою диспетчерського контролю, що значно знизить вартість впровадження і розробка такої системи є актуальною задачею на даний момент часу. Мета дослідження – розширення можливостей систем диспетчерського контролю по ідентифікації рухомого складу. Об'єкт дослідження – процес ідентифікації рухомого складу на залізничному транспорті. Предмет дослідження – методи та засоби контролю прослідування вагонів на залізничному транспорті. Методи дослідження – аналіз, статистичний аналіз, аналіз функціональних можливостей систем ідентифікації, систем контролю, проектні, конструкторські рішення по ув’язці систем між собою.EN: Master's dissertation is made on 61 sides, contains 27 illustrations, 6 tables, 15 letters of literature. The dissertation is investigates empowerment supervisory control systems for identification of rolling stock. To identify rolling stock, to control the movement of carriage and freight cars, taking into account those, belonging to private firms, A necessary system that will control their movement online, There are many identification systems, but the installation of a new system on the railway requires significant economic costs, so it is proposed to develop the system and associate it with the current system of dispatch control. which will significantly reduce the cost of implementation and the development of such a system is an actual task at the moment. The purpose of the study is to empower the capabilities of dispatch control systems for identification of rolling stock. Object of study - the process of identification of rolling stock on railway transport. Subject of research - methods and means of monitoring the movements of wagons on railway transport. Research methods - analysis, statistical analysis, analysis of the functionality of identification systems, control systems, design, design solutions for connection systems with each other.uk-UAдиспетчерський контрольсистема ідентифікації рухомого складувантажні вагонирухомі одиниціпередача інформаціїцифрові фільтриdispatching controlrolling stock identification systemfreight carsmoving unitsdigital filtersВКРКАТРозширення можливостей систем диспетчерського контролю по ідентифікації рухомого складуEmpowerment Supervisory Control Systems for Identification of Rolling StockMasters Thesis