Журавель, Вячеслав Вікторович2012-06-062012-06-062009Журавель, В. В. Точність гальмування, кількість вагонів у відчепі та показники роботи сортувальної гірки / В. В. Журавель // Вісн. Дніпропетр. нац. ун-ту залізничн. трансп. ім. акад. В. Лазаряна. – Дніпропетровськ, 2009. – Вип. 28. – С. 133–136. – DOI: 10.15802/stp2009/13619.2307–3489 (Print)2307–6666 (Online)http://eadnurt.diit.edu.ua:82/jspui/handle/123456789/1101http://stp.diit.edu.ua/article/view/13619/11450http://stp.diit.edu.ua/article/view/13619В. Журавель: ORCID 0000-0001-7338-4584UK: Встановлено вид рівнянь регресії, які адекватно описують зв’язок між похибкою гальмування відчепів і середньою швидкістю їх зіткнення на сортувальних коліях, середньою довжиною «вікна» та середньою кількістю операцій осаджування на один перероблений вагон з урахуванням впливу кількості вагонів у відчепі.RU: Установлен вид уравнений регрессии, адекватно описывающих связь между ошибкой торможения отцепов и средней скоростью их соударения на сортировочных путях, средней длиной «окна» и средним количеством операций осаживания на один переработанный вагон с учетом влияния количества вагонов в отцепе.EN: A form of regression equations is determined, which adequately describe a correlation between the error of braking of cuts and the average speed of their collision on hump tracks, the average length of «window» and the average quantity of setting operations per processed wagon taking into account an influence of quantity of wagons in a cut.ukсортувальні гіркигальмування відчепівспівударянняскочування відчепівсортировочные горкиторможение отцеповсоударениескачивание отцеповhumpinhibition of the cutcollisionrolling the cutКСВТочність гальмування, кількість вагонів у відчепі та показники роботи сортувальної гіркиТочность торможения, количество вагонов в отцепе и показатели работы сортировочной горкиBraking Precision, the Car Number in the Trailer and the Hump's PerformanceArticle