Бондаренко, Ірина ОлександрівнаКурган, Дмитро МиколайовичПатласов, Олександр МихайловичСавлук, Віталій Євгенович2012-03-012012-03-012011Використання цифрової вимірювальної техніки для експериментальних досліджень взаємодії колії та рухомого складу / І. О. Бондаренко, Д. М. Курган, О. М. Патласов, В. Є. Савлук // Вісн. Дніпропетр. нац. ун-ту залізн. трансп. ім. акад. В. Лазаряна. – Дніпропетровськ, 2011. – № 37. – С. 124–128. – DOI: 10.15802/stp2011/9434.2307–3489 (Print)2307–6666 (Online)http://eadnurt.diit.edu.ua:82/jspui/handle/123456789/946http://stp.diit.edu.ua/article/view/9434/8197http://stp.diit.edu.ua/article/view/9434І. Бондаренко: ORCID 0000-0003-4717-3032, Д. Курган: ORCID 0000-0002-9448-5269, О. Патласов: ORCID 0000-0003-2081-5648, В. Савлук: ORCID 0000-0002-4341-9333UKR: Показано тенденції застосування сучасної цифрової техніки для проведення експериментальних досліджень впливу на колію рухомого складу. Розглянута можливість визначення модуля пружності підрейкової основи за результатами вимірювань напружень в рейках.RUS: Показаны тенденции применения современной цифровой техники для проведения экспериментальных исследований воздействия на путь подвижного состава. Рассмотрена возможность определения модуля упругости подрельсового основания по результатам измерений напряжений в рельсах.ENG: Tendencies application of modern digital technics for carrying out of experimental researches of influence on a rolling stock way are shown. Possibility definition of the module elasticity of the basis under a rail by results of measurements pressure in rails is considered.uk-UAцифрова техніканапруження в рейкахмодуль пружностіцифровая техниканапряжения в рельсахмодуль упругостиdigital technicspressure in railselasticity moduleКККГВикористання цифрової вимірювальної техніки для експериментальних досліджень взаємодії колії і рухомого складуИспользование цифровой измерительной техники для экспериментальных исследований взаимодействия пути и подвижного составаUse of Digital Measuring Technics for Experimental Researches of Interaction of the Railway and the Rolling StockArticle