Ананченко, Денис Олегович2023-01-042023-01-042022Ананченко Д. О. Розробка та дослідження перетворювача напруги для живлення електродвигунів виконавчих пристроїв залізничної автоматики (комплексна) : дипломна робота на здобуття кваліфікаційного ступеня магістра : спец. 151 – автоматизація та комп’ютерно-інтегровані технології / наук. керівник В. І. Гаврилюк ; Укр. держ. ун-т науки і технологій. Дніпро, 2022. 70 с.http://eadnurt.diit.edu.ua/jspui/handle/123456789/16256UKR: Магістерська робота виконана на 70 сторінках, містить 49 рисунка, 3 таблиці та 38 джерел літератури. В магістерській роботі приведений аналіз існуючих сучасних систем діагностики, розглянуто основні методи регулювання механічних характеристик асинхронного електроприводу. Вибрано скалярне керуванням асинхронним електроприводом, як найпростіше. Проведено аналіз і вибір схеми частотного керування асинхронним приводом. Проведено дослідження керованого електроприводу стрілочного переводу зі скалярним керуванням з використанням трифазного інвертора і схеми управління з ШІМ. Мета дослідження – розробити та дослідити систему керування асинхронним приводом стрілочного переводу з керованими механічними характеристиками. Галузь застосування: системи керування рухом поїздів на залізничному транспорті. Висновок. Шляхом моделювання показано, що при використанні напруги з частотою, що поступово збільшується при включенні електроприводу можна суттєво зменшити пусковий струм електроприводу, а зменшуючи частоту в кінці переводу можна усунути надмірний удар і відскок вістряка стрілки від рамної рейки в кінці переводу.ENG: The master's thesis is made on 70 pages, contains 49 figures, 3 tables and 38 sources of literature. In the master's thesis, an analysis of existing modern diagnostic systems is presented, the main methods of adjusting the mechanical characteristics of an asynchronous electric drive are considered. The scalar control of the asynchronous electric drive was chosen as the simplest. The analysis and selection of the frequency control scheme of the asynchronous drive was carried out. A study of the controlled electric drive of the arrow transfer with scalar control using a three-phase inverter and a PWM control scheme was carried out. The purpose of the study is to develop and investigate a control system for an asynchronous switch gear drive with controlled mechanical characteristics. Field of application: train traffic control systems in railway transport. Conclusion. Through simulation, it is shown that when using a voltage with a gradually increasing frequency when turning on the electric drive, it is possible to significantly reduce the starting current of the electric drive, and by reducing the frequency at the end of the transfer, it is possible to eliminate excessive impact and rebound of the arrow tip from the frame rail at the end of the transfer.uk-UAcтрілочні електроприводиасинхронний двигунперетворювач частотитрифазний інвертор напругизалізнична автоматикацифрова системаarrow electric drivesasynchronous motorfrequency converterthree-phase voltage inverterrailway automationdigital systemВКРКАТРозробка та дослідження перетворювача напруги для живлення електродвигунів виконавчих пристроїв залізничної автоматики (комплексна)Development and Research of a Voltage Converter for Power Supply of Electric Motors of Executive Devices of Railway Automation (Complex)Masters Thesis