Остапюк, Борис ЯрославовичПшінько, Олександр МиколайовичМямлін, Сергій ВіталійовичСавчук, Орест Макарович2020-11-242020-11-242014Остапюк Б. Я., Пшінько О. М., Мямлін С. В., Савчук О. М. Удосконалення конструкції розсувних колісних пар. Залізничний транспорт України. 2014. №5 (108). С. 31–35.2311-4061 (Print)http://eadnurt.diit.edu.ua/jspui/handle/123456789/12345О. Пшінько: ORCID 0000-0002-1598-2970; С. Мямлін: ORCID 0000-0002-7383-9304UK: Безумовно, прискорення швидкості руху пасажирських поїздів сприятиме підвищенню ефективності залізничних перевезень, особливо у міждержавному сполученні. Але на шляху і підвищення швидкості руху, і інтеграції до єдиного європейського транспортного простору, стоїть велика проблема – різниця у розмірах ширини колії Європейських залізниць та залізниць СНД. Одним із напрямків розвитку інтеграційних процесів в галузі залізничного транспорту є створення та використання інтермодальних вагонів з розсувними колісними парами[1-8]. Тому тема дослідження, пов’язана із створенням сучасних та надійних конструкцій розсувних колісних пар, є вельми актуальною для залізничного транспорту України.RU: Безусловно, ускорения скорости движения пассажирских поездов будет способствовать повышению эффективности железнодорожных перевозок, особенно в межгосударственном сообщении. Но на пути и повышение скорости движения, и интеграция в единое европейское транспортное пространство, стоит большая проблема - разница в размерах ширины колеи Европейских железных дорог и железных дорог СНГ. Одним из направлений развития интеграционных процессов в области железнодорожного транспорта является создание и использование интермодальных вагонов с раздвижными колесными парами [1-8]. Поэтому тема исследования, связана с созданием современных и надежных конструкций раздвижных колесных пар, является весьма актуальной для железнодорожного транспорта Украины.EN: Speed-up of all-coach trains’ movement will increase of effectiveness of rail trasportations particular in interstate transportations. But the way of speed-up of rail movement and integration into Single European transport area there is a big problem it is differential between saze of wide truck of European railway and Independent States railways. One of way development of integrational phere of rail transport is create and use multimodal cars with movable mounted wheels [1-8]. That’s way subject of research is connected with creating modern and safe construction of movable mounted wheels. It’s very actual for Ukrainian railway transport.uk-UAрозсувні колісні париширина коліїрухомий склад залізницьінтермодальні перевезенняраздвижные колесные парыширина путиподвижной состав железных дорогинтермодальные перевозкиmovable mounted wheelswide truckrolling stock of railwaysmultimodal transportationsКВВГКУПББМУдосконалення конструкції розсувних колісних парУсовершенствования конструкций роздвижных колесных парModernization of Movable Mounted Wheels ConstructionArticle