Блохин, Евгений ПетровичАлпысбаев, К. Т.Панасенко, Виталий ЯковлевичГаркави, Наум ЯковлевичКлименко, Ирина ВладимировнаГрановский, Роман БерковичФедоров, Евгений Федорович2014-01-162014-01-162012Тележки ZK1 полувагонов, построенных в КНР / Е. П. Блохин [и др.] // Вагонный парк. — 2012. — № 9. — С. 12—14.http://eadnurt.diit.edu.ua:82/jspui/handle/123456789/1908И. Клименко: ORCID 0000-0001-8889-8713RU: Цицикарской железнодорожной компанией с ограниченной ответственностью (QRRS, КНР) для Казахского акционерного общества Казтеміртранс (АО «КТТ») изготовлены полувагоны на тележках ZK1, который, по сравнению с традиционными трехэлементными грузовыми тележками, имеют ряд конструктивных особенностей. В статье проведен анализ конструкции тележки ZK1 на предмет того, что она имеет высокую критическую скорость, а также низкий износ колес и амортизационных устройств.UK: Цицикарською залізничною компанією з обмеженою відповідальністю (QRRS, КНР) для Казахського акціонерного товариства Казтеміртранс (АТ «КТТ») виготовлені піввагони на візках ZK1, які, у порівнянні із традиційними трьохелементними вантажними візками, мають ряд конструктивних особливостей. У статті проведений аналіз конструкції візка ZK1 на предмет того, що він має високу критичну швидкість, а також низьке зношування коліс і амортизаційного обладнання.EN: Railway company limited of Cicikarsk (QRRS, China) for the Kazakh company Kaztemìrtrans (JSC "KTT") constructed gondola cars on trolleys, ZK1, compared with traditional 3-ements freight trucks, have a number of design features. In the article the analysis of construction trucks ZK1, that she has a high critical speed, as well as low wear wheel and cushioning devices.ru-RUтележки ZK1полувагонвізки ZK1напіввагонКНРtrolley ZK1Gondola CarsChinaГНДЛ ДМРСКБЖДКВМТележки ZK1 полувагонов, построенных в КНРВізки ZK1 піввагонів, побудованих у КНРTrolley ZK1 Gondola Cars Built in ChinaArticle