Габрінець, Володимир ОлексійовичХристян, Євген ВасильовичТитаренко, Ігор Валерійович2013-04-262013-04-262012Габрінець, В. О. Шляхи підвищення ефективності енергетичних підрозділов залізничного транспорту / В. О. Габрінець, Є. В. Христян, І. В. Титаренко // Вісн. Дніпропетр. нац. ун-ту залізничн. трансп. ім. акад. В. Лазаряна. – Дніпропетровськ, 2012. – Вип. 41. – С. 187–190. – DOI: 10.15802/stp2012/8956.2307-3489 (Print)2307-6666 (Online)http://eadnurt.diit.edu.ua:82/jspui/handle/123456789/1607http://stp.diit.edu.ua/article/view/8956http://stp.diit.edu.ua/article/view/8956/7762В. Габрінец: ORCID 0000-0002-6115-7162, І. Титаренко: ORCID 0000-0002-5692-0135UK: У статті представлено обґрунтування подальшого впровадження теплонасосної та теплоакумулюючої техніки в системах теплопостачання на об’єктах залізничного транспорту. Показано значні переваги такої техніки перед існуючими системами, насамперед за рахунок значного скорочення потреб у дефіцитних видів палива та її екологічності.RU: В статье представлено обоснование дальнейшего внедрения теплонасосной и теплоаккумулирующей техники в системах теплоснабжения на объектах железнодорожного транспорта. Показано значительные преимущества такой техники перед существующими системами, прежде всего за счет значительного сокращения потребностей в дефицитных видах топлива и ее экологичности.EN: The article presents a rationale for the further introduction of heat pump and thermal storage technology in the heating systems at the facilities of railway transport. Shown significant advantages of this technique over existing systems, primarily due to a significant reduction in demand for scarce fuels and its environmental friendliness.uk-UAсистеми теплопостачаннятеплові насоситеплоакумулююча технікасистемы теплоснабжениятепловые насосытеплоаккумулирующая техникаheating systemsheat pumpsthermal storage equipmentКТШляхи підвищення ефективності енергетичних підрозділов залізничного транспортуПути повышения эффективности энергетических подразделений железнодорожного транспортаThe Way of Energy Efficiency of the Railways UnitsArticle