Lingaitis, Leonas PovilasMyamlin, Serhiy V.Baranovsky, Denis М.Jastremskas, Virgilijus2012-12-202012-12-202012Experimental Investigations on Operational Reliability of Diesel Locomotyves Engines / L. P. Lingaitis, S. V. Mjamlin, D. Baranovsky, V. Jastremskas // Eksploatacja i Niezawodnosc — Maintenance and Reliability. — 2012. — № 1. — P. 5-10.1507-2711JOURNAL DOI: dx.doi.org/10.17531/einhttp://eadnurt.diit.edu.ua:82/jspui/handle/123456789/1372http://www.ein.org.pl/2012-01-01S.Myamlin: ORCID 0000-0002-7383-9304, D. Baranovsky: ORCID 0000-0002-6516-2794EN: In work experimental researches of longevity and technical and operating parameters of diesel engine diesels are presented 10D100 with modified tribosystems. The last are instrumental in the rapid starting and decline of wear depending on time of starting, thus, such diesel practically on any speed and loading modes can be exploited without the promoted wear. At the modified shells of cylinders the wear of compression rings does not affect the size of breach of gases in carter. Thus, the modified tribosystems provide maximal longevity and providing of high technical and operating parameters of diesel engine.PL: W artykule przedstawiono rezultaty badań eksperymentalnych trwałości i parametrów techniczno-eksploatacyjnych silnika diesla spalinowozu 10D100 ze zmodyfikowanymi systemami ciernymi. Zmodyfikowane systemy cierne gwarantują szybsze uruchomienie silnika, tym samym zmniejszając zużycie związane z uruchamianiem. Ponadto taki diesel może być praktycznie eksploatowany we wszystkich trybach prędkości i obciążenia bez podwyższonego zużycia. W wyniku modyfikacji tulei cylindrów ścieranie pierścieni kompresyjnych nie powoduje zwiększonego przedostawania się gazu do skrzyni korbowej. W ten sposób zmodyfikowane systemy cierne gwarantują maksymalną niezawodność parametrów eksploatacyjnych spalinowozów z silnikiem diesla.UK: У даній статті представлені результати експериментальних досліджень терміну служби та технічно-експлуатаційні параметри дизельних двигунів локомотивів 10D100 зі модифікованими трибосистемами. Останні є важливим інструментом у швидкому запуску двигуна і зниженні зносу, в залежності від часу запуску, таким чином, подібний дизель може експлуатуватися без збільшення зносу практично на будь-якій швидкості і при будь-якому режимі навантаження. У змінених корпусах циліндрів знос компресійних кілець не впливає на стиск газів в коефіцієнті Картера. Таким чином, модифіковані трибосистеми забезпечують максимальну довговічність і високі технічно-експлуатаційні параметри дизельного двигуна.RU: В данной статье представлены результаты экспериментальных исследований срока службы и техническо-эксплуатационные параметры дизельных двигателей локомотивов 10D100 с модифицированными трибосистемами. Последние являются важным инструментом в быстром запуске двигателя и снижении износа, в зависимости от времени запуска, таким образом, подобный дизель может эксплуатироваться без увеличения износа практически на любой скорости и при любом режиме нагрузки. В измененных корпусах цилиндров износ компрессионных колец не влияет на сжатие газов в коэффициенте Картера. Таким образом, модифицированные трибосистемы обеспечивают максимальную долговечность и высокие техническо–эксплуатационные параметры дизельного двигателя.enlongevitytechnical and operating parametersdiesel enginetribosystemwearдолговечностьтехническо–эксплуатационные параметрыдизельный двигательтрибосистемаизносдовговічністьтехнічно-експлуатаційні параметридизельний двигунтрибосистемизносScopusскопусНДІ РСК і ТСtrwałośćparametry techniczno-eksploatacyjnesilniki spalinowozówsystem ciernyzużycieКВВГКБМExperimental Investigations on Operational Reliability of Diesel Locomotyves EnginesBadania Eksperymentalne Operacyjnej Niezawodności Eksploatacyjnej Silników Diesel Dla SpalinowozówЕкспериментальні дослідження експлуатаційної надійності двигунів дизельних локомотивівЭкспериментальные исследования эксплуатационной надежности двигателей дизельных локомотивовBadania Eksperymentalne Operacyjnej Niezawodności Eksploatacyjnej Silników Diesel Dla SpalinowozówArticle