Сотник, Станіслав Сергійович2022-03-212022-03-212021Сотник С. С. Розробка конструкцій сплетіння колії з різною шириною колії : дипломна робота на здобуття кваліфікаційного ступеня магістра : спец. 273 – залізничний транспорт / наук. керівник О. М. Патласов ; Укр. держ. ун-т науки і технологій. Дніпро, 2021. 49 с.http://eadnurt.diit.edu.ua/jspui/handle/123456789/14871UKR: Магістерська робота виконана на 49 сторінках, містить 17 рисунків, 6 таблиць та 4 використані джерела. Розвиток економіки України на сучасному етапі вимагає подальшого розвитку залізничних сполучень з країнами Європи, які мають залізничну колію шириною 1 435 мм. Для скорочення обертів вагонів перевагу надають безупинному перетину кордонів з використанням суміщених колій, на яких одночасно експлуатується два стандарти ширини колії –S =1520 мм та 1 435 мм. Для з’єднання двох колій в єдину створені сплетення рейкових сполучень, які можуть бути як з гостряками, так і без їх використання в тих випадках, коли для цього є відповідні умови.ENG: The master's thesis is performed on 49 pages, contains 17 figures, 6 tables and 4 sources used. The development of Ukraine's economy at the present stage requires further development of railway connections with European countries, which have a railway track width of 1,435 mm. To reduce the speed of cars, preference is given to continuous crossing of borders with the use of combined tracks, which simultaneously operate two standards of track width -S = 1520 mm and 1 435 mm. To connect the two tracks into a single one, plexuses of rail connections have been created, which can be with or without spikes in those cases when there are appropriate conditions for this.uk-UAстрілочний перевідсплетінняширина коліїturnoutplexustrack widthВКРКТІРозробка конструкцій сплетіння колії з різною шириною коліїDevelopment of Track Plexus Designs with Different Track WidthsMasters Thesis