Хорішко, Катерина Сергіївна2016-07-052016-07-052016Хорішко, К. С. Забезпечення інвестиційної привабливості підприємства через формування його потенціалу у виробничо-господарській, збутовій і маркетинговій діяльності / К. С. Хорішко // Економіка та держава. – 2016. – № 2. – С. 54–56.http://eadnurt.diit.edu.ua/jspui/handle/123456789/4843UK: У статті наведено процедури забезпечення, формування та реалізації потенціалу у виробничо-господарській, збутовій і маркетинговій діяльності виробничих підприємств, які визначають потребу конструктивного удосконалення існуючого управлінського інструментарію в напрямі підвищення інвестиційної привабливості.RU: В статье приведены процедуры обеспечения, формирования и реализации потенциала в производственно-хозяйственной, сбытовой и маркетинговой деятельности производственных предприятий, которые определяют потребность конструктивного усовершенствования существующего управленческого инструментария в направлении повышения инвестиционной привлекательности.EN: The article presents the procedures to ensure the formation and implementation capacity in production and business, marketing and sale of industrial enterprises, which determine the need for constructive improvement of existing management tools towards increasing investment attractiveness.ukінвестиційна привабливістьменеджментзбутова діяльністьмаркетингова діяльністьінструментарійинвестиционная привлекательностьсбытовая деятельностьмаркетинговая деятельностьинструментарийinvestment attractivenessmanagementsales activitiesmarketing activitiestoolsКФЕБЗабезпечення інвестиційної привабливості підприємства через формування його потенціалу у виробничо-господарській, збутовій і маркетинговій діяльностіОбеспечение инвестиционной привлекательности предприятия через формирование его потенциала в производственно-хозяйственной, сбытовой и маркетинговой деятельностиProviding Investment Attractiveness Through the Development of Its Potential in Production and Business, Sales and Marketing ActivitiesArticle