Пшинько, Александр НиколаевичМямлин, Сергей ВитальевичФедюшин, Юрий МихайловичПриходько, Владимир ИвановичШкабров, Олег Анатольевич2014-06-262014-06-262005Расчет экономической эффективности от использования оптимальных параметров рессорного подвешивания пассажирских вагонов / А. Н. Пшинько, С. В. Мямлин, Ю. М. Федюшин [и др.] // Вісн. Дніпропетр. нац. ун-ту залізн. трансп. ім. акад. В. Лазаряна. – Дніпропетровськ, 2005. – Вип. 7. – С. 106–107. – DOI: 10.15802/stp2005/20343.2307-3489 (Print)2307-6666 (Online)http://eadnurt.diit.edu.ua:82/jspui/handle/123456789/2415http://stp.diit.edu.ua/article/view/20343/17955http://stp.diit.edu.ua/article/view/20343А. Пшинько: ORCID 0000-0002-1598-2970; С. Мямлин: ORCID 0000-0002-7383-9304UK: Запропонована оцінка економічної ефективності від використання візків пасажирських вагонів з оптимальними параметрами ресорного підвішування із застосуванням тягових розрахунків.RU: Предложена оценка экономической эффективности от использования тележек пассажирских вагонов с оптимальными параметрами рессорного подвешивания с применением тяговых расчетов.EN: In article the estimation of economic efficiency from use of bogies of carriages with optimum parameters of spring suspension with application of traction calculations is offered.ru-RUекономічна ефективністьоптимальні параметриресорне підвішуванняэкономическая эффективностьоптимальные параметрырессорное подвешиваниеeconomic efficiencyoptimal parametersspring suspensionКУПББМКВВГРасчет экономической эффективности от использования оптимальных параметров рессорного подвешивания пассажирских вагоновРозрахунок економічної ефективності від використання оптимальних параметрів ресорного підвішування пасажирських вагонівCalculation of Economical Effectiveness From Using Optimal Parameters of Spring Suspension of Passenger CarsArticle