Григоренко, Григорій Сергійович2023-08-232023-08-232023Григоренко Г. С. Діагностування двигунів автошлагбаумів залізничних переїздів : дипломна робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра : спец. 273 – Залізничний транспорт / наук. керівник Т. М. Сердюк ; Укр. держ. ун-т науки і технологій. Дніпро, 2023. 48 с.https://crust.ust.edu.ua/handle/123456789/17373UKR: Відомості про об’єм пояснювальної записки: 48 сторінок, 6 рисунків, 6 таблиць, 23 джерела використаної літератури. Завдання дипломної роботи: розробити методику діагностування двигунів постійного струму автошлагбаумів залізничних переїздів і зняти його електромеханічну характеристику. Мета роботи – діагностувати двигун постійного струму з послідовним збудження автошлагбаумів залізничних переїздів і зняти його електромеханічну характеристику. В першому розділі виконано аналіз відмов в двигунах постійного струму залізничних переїздів. В другому розділі розроблено методику діагностування двигунів постійного струму з послідовним збудження автошлагбаумів залізничних переїздів і зняті його електромеханічні характеристики. В третьому розділі здійснено аналіз видів несправностей в двигунах постійного струму. В четвертому розділі розроблено технологічну карту. Результати роботи можуть бути використані при проектуванні та дослідженні систем залізничної автоматики. Матеріали роботи застосовуються в учбовому процесі університету в дисциплінах «Електроживлення систем автоматики», «Електричні кола і лінії залізничної автоматики», «Системи автоматики на перегонах» та «Станційні системи автоматики».ENG: Information about the volume of the explanatory note: 48 pages, 6 figures, 6 tables, 23 sources of used literature. The task of the thesis: to develop a method of diagnosing direct current motors of road barriers at railway crossings and to determine its electromechanical characteristics. The purpose of the work is to diagnose a DC motor with sequential excitation of road barriers at railway crossings and to determine its electromechanical characteristics. In the first section, an analysis of failures in direct current motors of railway crossings was performed. In the second chapter, the technique of diagnosing direct current motors with sequential excitation of road barriers at railway crossings was developed and its electromechanical characteristics were recorded. In the third section, the types of malfunctions in DC motors are analyzed. The technological map is developed in the fourth chapter. The results of the work can be used in the design and research of railway automation systems. The materials of the work are used in the educational process of the university in the disciplines "Power supply of automation systems", "Electric circuits and lines of railway automation", "Automation systems at races" and "Station automation systems".ukдвигун постійного струму з паралельним збудженнязалізничний переїздавто шлагбаумдіагностикаDirect current motor with parallel excitationrailway crossingauto barrierdiagnosticsВКРКАТTECHNOLOGYTECHNOLOGY::Information technology::Automatic controlTECHNOLOGY::Information technology::TelecommunicationДіагностування двигунів автошлагбаумів залізничних переїздівDiagnostics of Motors of Autobarriers at the Railway Crossingsbachelor thesis