Чаркіна, Тетяна ЮріївнаМарценюк, Лариса ВолодимирівнаЗадоя, В’ячеслав ОлександровичТокмакова, Ірина ВасилівнаЖернова, Єлизавета Вікторівна2023-01-302023-01-302022Чаркіна Т. Ю., Марценюк Л. В., Задоя В. О., Токмакова І. В., Жернова Є. В. Менеджмент: інноваційний аспект : монографія / за заг. ред. Л. В. Марценюк. Дніпро : Журфонд, 2022. 136 с. ISBN 978-966-934-352-9.978-966-934-352-9http://eadnurt.diit.edu.ua/jspui/handle/123456789/16410Т. Чаркіна: ORCID 0000-0001-6202-0910; Л. Марценюк: ORCID 0000-0003-4121-8826; В. Задоя: ORCID 0000-0001-9408-4978UKR: Монографія присвячена проблемі удосконалення менеджменту пасажирського господарства залізничного транспорту України в умовах економічної кризи. Авторами запропоновано методологію антикризового управління пасажирським комплексом залізничного транспорту України, яка, на відміну від відомих, сформована за рахунок: по-перше, розширення типізації антикризових стратегій залежно від глибини, динаміки, стилю змін, кількості альтернатив та створюваних цінностей; по-друге, встановлення процедури їх розроблення та ідентифікації стратегічних альтернатив (антикризова стратегія трансформації, антикризова стратегія стагнації) відповідно до створюваних суспільних цінностей у результаті їх реалізації. Удосконалено систему менеджменту залізничного транспорту на основі концепції маркетингового управління. Також в роботі запропоновано стратегічні напрями удосконалення менеджменту персоналу підприємств в умовах цифрової трансформації економіки та розроблені додаткові напрями роботи залізниці в умовах війни. Для наукових працівників, економістів, спеціалістів Міністерства інфраструктури, АТ «Укрзалізниця», викладачів, аспірантів, магістрів і студентів вищих навчальних закладів транспортної галузі.ENG: The monograph is devoted to the problem of improving the management of the passenger economy of railway transport of Ukraine in the conditions of the economic crisis. The authors proposed a methodology for anti-crisis management of the passenger complex of railway transport of Ukraine, which, unlike the known ones, was formed due to: first, the expansion of typification of anti-crisis strategies depending on the depth, dynamics, style of changes, number of alternatives and created values; secondly, establishing the procedure for their development and identification of strategic alternatives (anti-crisis strategy of transformation, anti-crisis strategy of stagnation) in accordance with the social values created as a result of their implementation. The railway transport management system based on the concept of marketing management has been improved. Also, the authors proposes strategic directions for improving the management of personnel of enterprises in the conditions of digital transformation of the economy and develops additional directions for the work of the railway in the conditions of war. The monograph is intended for researchers, economists, specialists of the Ministry of Infrastructure, Joint Stock Company «Ukrainian Railways», teachers, graduate students, masters and students of higher education institutions of the transport industry.uk-UAзалізничний транспортпасажирський комплекс залізничного транспортуантикризове управлінняантикризова стратегіяпарадигма антикризового управлінняменеджмент персоналукризамаркетингове управлінняклієнторієнтований підхідсистема логістичних ХАБівсистемно-синергетичний підхідзалізничний пасажирський ХАБanti-crisis managementcrisispassenger railway transport sectoranti-crisis strategyparadigm of anti-crisis managementsystem-synergistic approachmarketing managementclient-oriented approachpersonnel managementrailway passenger HASsystem of logistics HASКЕММенеджмент: інноваційний аспектManagement: innovative aspectBook