Куліченко, Анатолій ЯковичКовальчук, Віталій Володимирович2015-12-232015-12-232012Куліченко, А. Я. Вплив методу термомеханічної очистки котлів залізничних цистерн неймовірність розтріскування поверхневого шару металу // А. Я. Куліченко, В. В. Ковальчук / Збірник наукових праць ДонІЗТ. – Донецьк, 2012. – Вип. 29. – С. 228–233.http://eadnurt.diit.edu.ua/jspui/handle/123456789/4364В. Ковальчук: ORCID 0000-0003-4350-1756UK: У роботі розглядається стан котлів залізничної цистерни, поверхня якої у процесі термомеханічної обробки нагрівається швидкоплинним тепловим джерелом; встановлюється критична глибина, що відповідає максимуму термічних напружень розтягу; виявлена залежність між критичною глибиною і числом Пекле.RU: В работе рассматривается состояние котлов железнодорожной цистерны, поверхность которой в процессе термомеханической обработки нагревается скоротечным тепловым источником; устанавливается критическая глубина, что соответствует максимуму термических напряжений растяжения; выявлена зависимость между критической глубиной и числом Пекле.EN: The paper considers the boiler tank, the surface which is in the process of thermomechanical processing returns fleeting heat source, set the critical depth corresponding to the maximum thermal stress tension, discovered the relationship between critical depth and number of Hel.ukзалізничні цистернитермомеханічна обробкаповерхневий шаркритична глибинаполе температуржелезнодорожные цистернытермомеханическая обработкаповерхностный слойкритическая глубинаrail tank carsthermomechanical treatmentthe surface layercritical depthtemperature fieldКРС (ЛФ)Вплив методу термомеханічної очистки котлів залізничних цистерн неймовірність розтріскування поверхневого шару металуВлияние метода термомеханической очистки котлов железнодорожных цистерн на вероятность растрескивания поверхностного слоя металаArticle