Копитко, Василь Іванович2011-05-242011-05-242009Копитко, В. I. Маркетинго-логістичне забезпечення розвитку інфраструктури ринку транспортних послуг / В. I. Копитко // Вісн. Дніпропетр. нац. ун-ту залізн. трансп. ім. акад. В. Лазаряна. – Дніпропетровськ, 2009. – Вип. 26. – С. 204–208. – DOI: 10.15802/stp2009/14373.2307–3489 (Print)2307–6666 (Online)http://eadnurt.diit.edu.ua/jspui/handle/123456789/460http://stp.diit.edu.ua/article/view/14373/12188http://stp.diit.edu.ua/article/view/14373В. Копитко: ORCID 0000-0003-2457-1505UK: Враховуючи сучасні тенденції розвитку світової економіки, представлено можливості підвищення конкурентоздатності транспортної системи України на основі маркетингово-логістичного забезпечення розвитку інфраструктури ринку транспортних послуг. Проведено аналіз маркетингово-логістичних підходів оцінки ефективності функціонування об'єктів транспортної інфраструктури. Висвітлено теоретичні та практичні аспекти стану ринку транспортних послуг, наведено приклади логістичних концепцій, враховуючи досвід роботи транспортних підприємств, запропоновано шляхи створення регіональних транспортно-логістичних об'єднань.RU: Учитывая современные тенденции развития мировой экономики, представлены возможности повышения конкурентоспособности транспортной системы Украины на основе маркетингово-логистического обеспечения развития инфраструктуры рынка транспортных услуг. Проведен анализ маркетингово-логистических подходов оценки эффективности функционирования объектов транспортной инфраструктуры. Отражены теоретические и практические аспекты состояния рынка транспортных услуг, приведены примеры логистических концепций, учитывая опыт работы транспортных предприятий, предложены пути создания регнональных транспортно-логистических объединений.EN: Taking into account the modern trends of world economy development, the opportunities of increasing the competitiveness of the Ukrainian transport system on the base of marketing-logistical providing the development of infrastructure of transport services market are presented. The analysis of marketing-logistical approaches of estimation of the efficiency of operation of transport infrastructure objects is performed. The condition of theoretical and practical aspects of the transport services market is elucidated, the examples of logistical concepts are given, considering the work experience of transport enterprises, the ways of formation of regional transport-logistical associations are offered.uk-UAсвітова економікаконкурентоспроможністьтранспортна система Україниринок транспортних послугмировая экономикаконкурентоспособностьтранспортная система Украинырынок транспортных услугworld economycompetitivenesstransport system of Ukrainetransport services marketКГП (ЛФ)Маркетинго-логістичне забезпечення розвитку інфраструктури ринку транспортних послугМаркетингово-логистическое обеспечение развития инфраструктуры рынка транспортных услугMarketing and Logistics Infrastructure Development of the Transport Services MarketArticle